Default style- Alternative style

Tartozás előző évről

HE IS LEGEND : IT HATES YOU (2009)

 

 

 

A negyedik lemezénél járó,wilmingtoni csapat modernebb,korszerűbb oldalról közelít a Stoner irányába,mint kortársaik nagyrésze és szerintem róluk tényleg el lehet mondani,hogy rengeteget hozzá is tesznek ehhez a műfajhoz.Kedvenceik között ugyanúgy megtaláljuk a Stone Temple Pilots-ot,az Alice in Chainst,vagy a QOTSA-t,mint pl. a Slayert,vagy jónéhány Metalcore bandát.Dallamok és hangszeres megoldások terén nem egyszer merítkeznek a grunge,a modern metál,a thrash,a prog metal,vagy a metalcore összetevőiből,az énekes kölök hangja pedig engem néha a C.O.C. első énekesére(Karl Agell) emlékeztet.Fiatalosak,energikusak,ötletesek,emellett pedig van egyfajta slágeres jellege is szerzeményeiknek,ami viszont hálistennek nem esik át a ló túloldalára,szóval bőven megmaradnak underground jellegűnek és eléggé összetett szerkezetűek ahhoz,hogy többször is hallgathatóvá váljanak.A modernebb dolgok kedvelőinek a legutóbbi Maylene albumhoz hasonlóan ezzel a lemezzel is érdemes próbálkoznia.

Myspace


Diszkográfia:
2000: A Kiss That Killed The One We Love
2004: I Am Hollywood
2006: Suck Out the Poison 
2009: It Hates You 



Trekklista:
01. Dicephalous                                                
02. Party Time!!!                                             
03. Everyone I Know Has Fangs                                  
04. The Primarily Blues                                         
05. Cult Of She                                                  
06. Stranger Danger                                             
07. Don't Touch That Dial                                      
08. Decisions, Decisions, Decisions                             
09. Future's Bright, Man                                         
10. China White III                                            
11. That's Nasty                                                  
12. Mean Shadows

  

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr781658805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wovbagger 2010.01.10. 19:44:38

tőletek függetlenül én is beszereztem ezt a lemezt tavaly év végén, de az én szívemet nem érintette meg.

Rico RokkaRolla · http://stoner.blog.hu/ 2010.01.10. 20:42:37

"...fagyos lett a szíve, kemény, mint a kő, menekülj, amíg nem késő...""

Astronaut 2010.01.12. 09:44:20

Nemtom, nekem tetszik, kicsit katyvasz, de azért jó... van egy kis Subis íze ... de sztem ez nem stoner inkább mondanám mondjuk modern metálnak vagy tudomisén.

Ge Stoned To The Bone ;)

Nicodamien · http://stoner.blog.hu/ 2010.01.12. 12:57:38

Én is meghallgattam, de mellettem is elfut az egész. Bár mostanában minden csak úgy elfut mellettem. Valószínűleg ez köszönhető a net által generált dömpingnek. Mikor rengeteg zene bukkan fel, és hiába akarsz esélyt adni egy bizonyos albumnak, mikor a másiknak is meg akarod adni ezt. Lehet, hogy pont ezért siklasz át egy fasza anyag felett, viszont épp ezért is találhatsz rá egy gyöngyszemre.
Joshinak emiatt nem is tudtam írni év végi összegzést, mert igazándiból nem ragadt meg semmi, csak hangulatok. Biztosan volt egy-két kiemelkedő darab is, erre azonban idén nem találtam rá.

jószívvel 2010.01.12. 22:26:15

szerintem kifejezetten nem jó...az meg végképp, hogy vannak akiknek nem hozott zeneileg kiemelkedőt 2009...szerintem 2008 csicska év volt a tavalyhoz képest.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2010.01.13. 22:14:12

Na jó,tényleg nem tartozik 2009 legfontosabb lemezei közé,de szerintem azért érdemes meghallgatni.

Nicodamien · http://stoner.blog.hu/ 2010.01.14. 21:29:44

Basszus Dávid, túl későn tudtam meg, már haza értem Dorogra. Megkukkoltam vóna.
süti beállítások módosítása