Default style- Alternative style

Unida, Roadkill Soda - Budapest, Gödör klub

 Megvolt ez is. Vagyis dehogy volt...de kezdjük az elején. Nem szeretnék most beszélni a Unida zenekarról, mert ad egy, aki ezt a blogot olvassa, az már tud egyet s mást erről a legendás zenekarról, ad kettő, a neten minden fent van. Elég az, hogy a mostanában hamvaiból újraéledt zenekar nem az alapító énekessel, Garcia-val turnézik, hanem a Riotgodból ismert Mark Sunshine csávóval. Hozzáteszem teljesen jó választás volt a Seay részéről beállítani a mikrofon mögé. Ez nem jött le, de erről lentebb.

 Az Eugene Toomsból ismert Dudival mentünk a Gödör klubba már déltán 5 felé, mert hogy egy interjú volt beigérve. Ezt írásban és youtube-on is majd hozáférhetővé tesszük. Már akkor látszódott, hogy mennyire fáradtak a srácok. A Budapesti volt zsinórban a hetedik koncertjük. Én már előre izgultam, hogy ezek a nagyszerű sivatagi rock himnuszok egy olyan hangi adottsággal rendelkező énekessel hallom, mint Mark! 

 img_0850.jpg

A román Roadkill Soda kisérte őket a turnén, de be kell vallanom, hogy nem igazán érdekeltek, mert "csak" egy egyszerű souther/stoner zenekarnak könyveltem el őket anno. Sőt az első dalnál még ki is jöttem a teremből. Aztán mikor valahogy visszakeveredtem, leesett az állam! Iszonyat nagy koncerttel találtam szemközt magam. Élt, lüktetett az egész. Jól is szólt! A maga posztján mindenki tők profi volt, ráadásul élvezték, élték a szinpadot! Ráadásul a koncert utolsó dalánál egy kerekes székes srácot is felvittek, hogy együtt tomboljanak! Hatalmas respect! 

Amit most fogsz olvasni, az szigorúan szubjektív, nem tükrözi a sokak álláspontját! Ráadásul el is jöttem a koncertről. Talán három, max négy dalt hallgattam végig. A három hangszeres nagyon odatette magát, annak ellenére, hogy napok óta csak pár órát aludtak; fáradtak voltak nagyon. Azonban ez a Mark gyerek! Hát...Vagy amúgy is ilyen, vagy tele volt valamivel a feje, mert Unidát alig fedeztem fel benne. Mondhatni nyomokban tartalmazott. Ráadásul a felét énekelte a mikrofonba, a felét pedig valahova a dobos háta mögé. Nekem ez olyan negatívan jött le. Éreztem, hogy van ott potenciál, de ne tegyük már ezt a közönséggel. Unida dalokat szerettem volna hallan, nem pedig egy Mark Sunshine performance-ot látni. Nem láttam az egészet, de aki ott maradt, annak bizonyára elfogultság nélkül tetszett az egész előadás!

img_0877.jpg

 Azonban hatalmas köszönet Gere Tibornak a koncert megszervezéséért! Ajánlani tudom minden zenekarnak! keressétek bizalommal: tibor@wildthingmusicgroup.com  Köszi a képeket Mundi Csabi!

https://www.facebook.com/RoadkillSoda/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr7718242155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ferenc Kato 2023.10.25. 07:31:19

Egyetértek. Az Unida énekese valóban alulteljesített, viszont a zenei rész nagyon ott volt. Nekem az jött le, hogy az Unidához úgy hozzá tartozik Garcia, mint a vajaskenyérhez a vaj, azaz nélküle már nem ugyanaz. Én a Face-re raktam fel rövid videórészletet.
süti beállítások módosítása