Default style- Alternative style

Stonerblog szülinapi buli

Sziasztok!

 

Biztosan lesz majd egy értékelés a bulin fellépő zenekarokról, de most nem erről szeretném megosztani Veletek a gondolataimat.

Az első és fontosabb az, hogy akik nem tudtak eljönni, de szerettek volna ott lenni azoknak (és akik ott voltak emlékbe) minden zenekartól egy számot bekérve készítünk egy dvd-t és egy válogatásalbumot a buliról,, merthogy készültek felvételek. Amint a zenekarok átadják a cuccukat megjelentetjük itt a blogon és elküldjük szerteszét a világba, hogy lássák van itt is zenei élet, és hogy lássák van itt is stoner zene, vannak megmozdulások, egyáltalán így ünnepeltünk EGYÜTT.  Erre még visszatérek.

 

A másik két dolog jóval szomorúbb és dühítőbb. Sajnos nem mondok újdonságot, hogy kis Hazánk telistele van irígy, meggondolatlan, csak pénzért teszem, amit teszek és számító egyedekkel (szívesen írnék ide mást, de nem célom a mocskolódás). Ezt a bulit baráti alapon szerveztük, mindenki a zenéért jött. Rengeteg blog segítségét kértük, hogy rakják ki a flyerünket, talán egy vagy kettő olyan volt, aki nem vett részt a szervezésben, de kirakta (azok akik segítettek a szervezésben nyilván ketették), a többi nem (mindegyik zeneszerető és zenével foglalkozó blognak vallja magát, de két perc kattintgatás a gépen nem megy ingyen). Az egyik blog tagja kommentben gyorsan odajegyezte (amikor megköszöntem, hogy kitette egy másik arc a flyert), hogy ő aztán biztosan nem jön, ezzel 'segítette' népszerűsíteni a bulinkat, az olvasói körében, frappáns volt, na.

A másik szomorú dolog, hogy szintén egy blogista, nem volt jó véleménnyel a buliról, szóval nagy vonalakban az egyik banda jó volt, a többi színvonal alatti. Meg is írta, és hogy minek kellett ennyi banda (például meg sem tudta várni az utolsó 2-3 bandát, az ő baja - én ott voltam du 3-tól reggel 7-ig és végig élveztem a partit, miközben a dolgoztam is, hogy mindenki elégedetten távozzon, mind koncertlátogató, mind zenekar). Tisztelem a véleményét és joga is van hozzá, de ha már segíteni nem tud, nem akar, legalább ne ártson. Inkább ne írt volna róla. Miért mondom ezt?

MERT egy nagy rakás szar van itthon. Mindenhol, mindenben. Megy a sírás, bárcsak olyan zenekaraink lennének mint a pl. svédeknek, meg nincs jó stonerbanda itthon, nincsenek jó bulik, nincs hova elmenni stb. de ahogy felüti a fejét valami kezdeményezés, egy kis jó, egy kis összefogás, megindulás, egy kis fény azt AZONNAL el kell taposni. El nem mondom mennyi meló megszervezni egy ilyen bulit, mennyire nehéz egy normális helyet találni, ahol fel lehet lépni, mindenféle komolyabb megkötöttségek nélkül, ahol rugalmasan állnak a zenekarokhoz, embert és zenét látva, nem pedig a pénzt számolgatva. Minden szülinapi buli előtt végigjárjuk a klubokat, hol lehetne fellépni, majd jön a szervezés, cucc, szórólapozás stb. Szóval köszi, ezzel a hozzáállással marad is ez a helyzet, lehet fuldokolni a szarban, meg otthon maradni rejszolni két jútyub videó meg három letöltés között. Meg jó' beszívni azt stonernek képzelni magatokat.

 

Üzenetem a következő:

1. ja azt már megírtam

2. mint említettem készül a video-audio és audio válogatás, már hallottam pár zenekar cuccát és büszke vagyok rá, hogy ilyen bandákkal tölthettem egy estét, ahol egyébként a hangulat kúl volt végig. Ezekből a felvételekből kiderül az, ami ott nem volt hallható, hogy igenis vannak jó stonerbandák Magyarországon, vannak olyan jók és ha hagytok minket mozogni (nem kell segteni csak ne gátoljatok), akkor lesznek is.

3. akiket hiába kértünk mégsem segítettek, tőlünk se várják el a következőkben, és FIGYELEM, egyre nagyobb a táborunk!

4. ne írjatok ide mocskolódásokat, mert kimoderáljuk, mert ez a MI blogunk.

5. menjetek áldással!

 

Köszönöm minden Zenekarnak és Szervezőnek, Bloggernek, R33nak az önzetlen, ingyenes munkáját! Nem hagyjuk magunkat, nem lesz hiába való a küzdelmünk!

 

További előkészületeink:

 

1. szeretnénk tavasszal is egy ilyen fesztivált valahol. annyi 'színvonaltalan' zenekar van, hogy talán két napos lesz. kellene vidékieknek szállás. szóval filózunk rajta, hogy lesz, mint lesz, de lesz még!

2. mindenféleképpen megcsináljuk a generátorbulit, reményeink szerint nyár elején. egy hétvége zenekarok, bogrács, sátor, jam, tábortűz, naplemente, csillagos ég. nem Pesten lesz előreláthatóan (kaptunk segítséget a felhívásra egy tuti hellyel), de elérhető onnan busszal, vonattal. aki eljön ott lesz, aki nem az meg otthonmarad. próbálunk megint valami kis videót összevágni.

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr123465927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nicodamien · http://stoner.blog.hu/ 2011.12.15. 21:01:59

Te tudod Rico, hogy én azért elég liberális vagyok, meg aztán nem nagyon szeretem az összetűzéseket, de a lelkemből szóltál. Én se mondhattam volna másképp. Igen és respekt mindenkinek aki ott volt. Ők láthatták, kezd kialakulni egy nagyon jó baráti közösség és ilyen még nem nagyon volt itthon. Az együttesek maximálisat nyújtottak és akik szórakozni jöttek, azokat meg nem nagyon érdekelte az a pár tekknikai baki, Aki meg erre van kihegyezve, az menjen el egy Rammstein koncertre, mert ott biztos kinyalják a bigott, sznob valagát is.
AMEN

prick 2011.12.18. 18:32:07

Ezt én is hallottam, hogy valami blogos srác lefikkantotta az egész estét, de le is vette egy nap után a cikket. Nem baj, én mi nagyon jól éreztük magunkat és nagyon örülünk, hogy egy ilyen közösség tagjai lehetünk. Dudee (Dűne)

Rico RokkaRolla · http://stoner.blog.hu/ 2011.12.18. 19:53:30

Akkor az egy másik fikkantó volt, mert akiről én beszéltem az nem vette be cikkét.

prick 2011.12.20. 10:01:37

Nem, az ugyanaz a fikkantó. Nem vette le mégsem a cikket.

RozsaTomi 2011.12.21. 14:19:55

Én élveztem a bulit, jó kis este volt. Nem akarok szőrszálhasogató lenni, de ezért vannak a blogok és az internet. Fikázhatsz amit akarsz, vagy az egekig dicsérheted. Szerintem ezen kiakadni teljesen felesleges.
süti beállítások módosítása