Default style- Alternative style

Godsmack - Speak

Nézzétek el nekem, hogy most egy "nem stoner" számot hoztam, de hideg van, esik az eső, odakint minden fagyott és szürke... Ezzel együtt a hangulatom is erősen leszálló ágban van... Azt már nem is mondom, hogy a náthám egy hete nem javul... 

Ilyenkor nem sok minden van, ami képes felrázni, de a Godsmack több számával is jobb kedvre tud deríteni.

Ma a Speak dübörög nálam ezerrel, érzem, ahogy újra feltölt élettel. A hátam borsódzik a gyönyörtől, amikor meghallom Sully Erna senkiével össze nem téveszthető hangját, teljesen el tudok feledkezni minden bajomról, míg hallgatom. Az érzés, amit kivált belőlem, tipikus: tombolnék, ugrálnék, közben teli torokból üvölteném a refrént: "Speak the truth or make your peace some other way... yeah.... "

Szóval hangerőt csutkára, had' örüljenek a szomszédok, és üvöltsétek: SZPÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍK!!!!! :)

 Get Stoned & Keep on Rockin' !!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr922486077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StonerVaszics · http://stoner.blog.hu/ 2010.12.01. 15:10:48

Jobbulást, Zsebim. A náthádra, meg amit írtam. Nekem használ, úgy néz ki.
süti beállítások módosítása