Default style- Alternative style

Idény zene

Gozu - Locust Season (2010)

 

 

Nos, a Gozu-t Nico barátom ajánlotta, amiért köszi. A zene illik is ide meg nem is, tény, hogy a zenekar kiadója a Small Stone records, talán e műfaj legnagyobbja.

A zene, mint említettem egy kicsit csalamádé, először azt hittem, hogy stoner metal lesz, de egyik szám modern rock/metal (pl. sevendust), a másik szám southern metal és néha ötvöződik. Nico talán azért (is) hívta fel a figyelmemet a bandára, mert a Jan-Michael Vincent szám kezdőriffje baromira hasonlít, ahhoz a riffhez, amit kb. négy-öt éve írtam és rögzítettem, amikor nekiálltam pc-n felvenni az akkori ötleteimet, talán még hallani fogjuk ezeket a dalokat egyszer közösen. Na, visszatérve a Gozura van itt bluesolás, meg southern, meg modern rock, de lehet csak azért érzem ezt a kettőséget, mert mesa/boogie-t használnak és az nem kimondottan egy meleg tónusú stoner rock erősítő, inkább modernebb hangzásokhoz használatos, hideg, picit steril és kompresszált. Senki nem monda, hogy az nem fasza, de nem stoner rock/sludge hangzás, azt leszögezhetjük. Szóval annak ellenére, hogy ez az x-edik Gozu lemez egy kicsit tarka-barka, ez lehet éppenséggel az előnye is, mert ennélfogva nem unalmas, de valakit biztosan zavarni is fog. Nekem kb. az az érzésem, mintha egy válogatást hallgatnék, egy hangzáson. Lehet, csak sokat akart egyszerre megmutatni magából a zenekar és ezt így sikerült. Mindenesetre érdekes, szerintem megér egy hallgatást. Rokk. Get stoned!

Jó szórakozást

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr352205813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2010.08.09. 22:31:06

Queens of the stone age az egész zene alapja.Az éneket meg nem tudom kihez hasonlítani de nagyon fasza.Bocs má Nico bátyám hogy nem én raktam ki ezt muzsikát,de sajnos én három napja be sem kapocsoltam a gépet az ismert okok miatt.

Astronaut 2010.08.15. 22:20:34

Rico bácsi ha szépen megkérlek nem hirdetnétek be egy bulit nekünk?
Sopronban az Experience Rock Clubban (rockerek.hu/helyek/Experience%20Rock%20Club)
Szeptember 10-én Wall Of Sleep lemezbemutató koncert keretein belül fellépünk mi is a Giant Horizon-nel. Jegyek 1500HUF plusz lényegesen olcsóbban lehet majd hozzájutni az új Wall Of Sleep lemezhez. Előre is nagyon szépen köszi!
www.myspace.com/wallofsleepdoommusic
www.myspace.com/gianthorizon

Astronaut 2010.08.15. 22:21:52

ja és kezdés kb 9 óra

Rico RokkaRolla · http://stoner.blog.hu/ 2010.08.16. 09:20:50

@Astronaut: persze, szívesen, de a mellékelt linken és oldalon semmilyen infót nem találok.

Rico RokkaRolla · http://stoner.blog.hu/ 2010.08.16. 09:45:51

@Astronaut: persze, de sajnos semmi infót/flyert nem találtam a megadott linken.

Astronaut 2010.08.17. 19:32:33

mert annak a szutyok clubnak még honlapja sincs azért, azt csak azért küldtem hogy odataláljon aki akar. Flyerről küldök majd linket ha lesz már végre, de ha a wallofsleepesek ellazázzák, akkor tegyél be bandafotókat myspaceről azt jóvan. Még1x nagyon köszi!!

Astronaut 2010.08.17. 19:36:48

ja közbe látom hogy heggesztettek egy lapot,
www.experiencerock.hu/ gondolom majd közben frissítik is meg minden
süti beállítások módosítása