Default style- Alternative style

Live & Live Again (nem csak hang)

Queens Of The Stone Age - Norwegian Wood (2008.06.13)

 

/KONCERTVIDEÓ!/

 

 

 

Frognerbadet, Oslo, Norway

line up:
Josh Homme (Guitar, Voc)
Joey Castillo (Drums)
Troy Van Leeuwen (Guitar)
Michael Shuman (Voc, Bass)
Dean Fertita (Guitar, Keyboard, Percussion)

 


Setlist:

- Millionaire
- Feel good Hit the Summer
- Sick, Sick, Sick,
- Go with the Flow
- Burn the Witch
- Misfit Love
- Into the Hollow
- In my Head
- Do it Again
- 3's & 7's
- No one Knows
- Song for the Dead


DOWNLOAD LINKS:

Part1:
http://rapidshare.com/files/131701588/Norwegian_Wood_08.part1.rar
Part2:
http://rapidshare.com/files/131712293/Norwegian_Wood_08.part2.rar
Part3:
http://rapidshare.com/files/131713016/Norwegian_Wood_08.part3.rar

INFO - Size: 415 mb, Length: 58 min, Format: WMV

 

 

stoner, stonerrock, stoner rock, stoner blog, stonerblog, stonerrock blog, stoner rock blog, stonerrockblog, stoner metal, stonermetal, space rock, spacerock, sludge, sludgerock, sludge rock, southern, southernrock, southern rock, magyar bandák, doom, doom metal, doommetal

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr81227419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

theboxman 2009.07.09. 11:05:45

Most nézem youtube-on kis részletet a koncertből, hogy érdemes e leszedni:

www.youtube.com/watch?v=IfZm32tpWY8&feature=related

Szerencsétlen Josh Homme újra és újra bizonyítja, hogy még mindig képes rém bután, szánalmasan, és feleslegesen bunkó lenni. :D Oliveri legalább ösztönből volt egy hatalmas fasz, értelem nélkül. Vajon erre az egészre mi szükség volt? Legjobb, ahogy a srácot, elvezetik, kamera közelít Castillo-ra, akinek kb. ugyan olyan haja van. :D

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2009.07.09. 12:59:25

@Mr. Vertigo: Na ezt most abszolút nem vágom.Mit csinált ez a kölök,hogy ki kellett vinni a koncertről?Na majd meghallgatom többször mert elsőre csak a sok mother-pussy-fuckert,meg a fuckingokat bírtam kivenni.Abból meg nem sokat okosodtam.

theboxman 2009.07.09. 13:10:17

Hát, az egész koncertet én sem láttam, de elvileg az "emosnak" kinéző gyerek feldob valamit a színpadra, ami után Josh idegesen gyak. fossá alázza, és elvezetteti. Mondjuk a dobást én nem látom, talán előbb történt, ettől függetlenül kicsit konszolidáltabban is megoldhatná, mintsem egy közönségnyi ember előtt kurvaanyázik, majd kritizálja a kölyök külsejét. :D

theboxman 2009.07.09. 13:11:03

Hát, az egész koncertet én sem láttam, de elvileg az "emosnak" kinéző gyerek feldob valamit a színpadra, ami után Josh idegesen gyak. fossá alázza, és elvezetteti. Mondjuk a dobást én nem látom, talán előbb történt, ettől függetlenül kicsit konszolidáltabban is megoldhatná, mintsem egy közönségnyi ember előtt kurvaanyázik, majd kritizálja a kölyök külsejét. :D

theboxman 2009.07.09. 13:11:49

Bocs, szarakodott a blog.hu, kettőztem véletlen :)

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2009.07.09. 14:53:32

@Mr. Vertigo: Hát ezzel a trágár viselkedéssel biztos,hogy nem lett valami kemény faszagyerek mások szemében.Bár valszeg ezt ő így gondolta.

Rico RokkaRolla · http://stoner.blog.hu/ 2009.07.10. 21:06:51

lehet, hogy csak azért kapja fel a vizet Dzsosh, mert beteg (a koncert elején mondja, hogy a doki nem engedte fellépni) zuhog az eső (a színpadon is - le vannak az effektek még a hátrébb lévő szinti állvány is fedve nejlon zacsival), szerintem lázas, mert hol leveszi hol felveszi a kabátját és izzad, hideg van, mindezek ellenére 100%-ot nyújt (majdnem csak) énekben és gitárban egyaránt, egy élő legenda, és a kis köcsög, aki még nem is élt akkor, amikor Ő már a híres generátorbulikat nyomta a KYUSSal, ahol nem volt divat sem egymást sem a zenészeket dobálni sörösmúanyag szarokkal, mindezek ellenére megdobja. szerintem ezért rágott be. talán.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2009.07.10. 22:46:54

@Rico RokkaRolla: Ezt nem láttam.Így már azért érthető.Én valószinüleg lementem volna a színpadról és lekaratéjoztam volna a fejét,csak először lehánytam volna részegen.Mi a fasznak megy el valaki a koncertre,ha nem is rajongó és azt se tudja ki játszik.Máskülönben nem csinált volna ilyet a kis faszcibáló majom.
süti beállítások módosítása