Default style- Alternative style

Sparzanza, avagy a nagy fos!!!

 Megjelent az új Sparzanza. Hál' istennek! Annyira jól sikerült, hogy előhalásztam a banda 2001-es  Angels Of Vengeance albumát és boldogan hallgattam. Még a nyálacskám is kibuggyant néha. Üdítő, hogy a régi dolgokat nem lehet megváltoztatni. A svédek most adták ki legújabb, In Voodoo Veritas albumukat. A klisék tömkelege:aréna vokálok, vonósok, női hangok, szar hangzás stb.

 Maradjunk inkább a réginél. Sodró, lendületes anyag. Nem sokat szarakodtak vele, az biztos. Igazi stoner metal, a középmezőny tetejéről. Ráadásul ez csak az első nagylemezük, az utánalévő másik két lemez még jobb. Kéritek, felrakom azokat is.

 Hallgasátok a régi idők zenéjét. Get Stoned!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr49981192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vévé_Lóót 2009.03.04. 21:46:13

igen, igen, kérjük a többit is

Nicodamien · http://stoner.blog.hu/ 2009.03.05. 05:59:15

Délután felrakom. Viszont a legújabbat nem, mert kurvára szarul sikerült. Azt tőcsétek le máshonnan, de én már sajnálom, hogy időt pazaroltam a meghallgatására. Sőt a letöltésére is, pedig az csak néhány perc volt. Le is töröltem a géprűl.

jószívvel 2009.03.05. 08:42:40

épp fel van nekem töltve mind, ha kéritek, odaadom a linkeket...havernak töltötem fel őket, én kifejezetten utálom, de simán adom őket :)

Nicodamien · http://stoner.blog.hu/ 2009.03.06. 08:29:30

Parancsoljatok itt a kért két album.

süti beállítások módosítása