Default style- Alternative style

Wolfnaut - Return Of The Asteroid

 Nico papa a minap meglepett egy csokréta új lemezzel, és közöttük megbújva ott lapult a Wolfnaut (korábban Wolfgang) új lemeze is, amely a Return of the Asteroid címet viseli.

 wolfnaut_band_photo.jpg

Hmmm...Wolfnaut, Wolfnaut, ismerősen csengett a zenekar neve. A III című tavalyi albumukat már többször szemebe fújta az "internet szele", de bevallom őszintén nem ismeretem a zenekar zenei munkásságát tüzetessebben, óriási hiba és mulasztás volt ez részemről, ugyanis egy roppant jó, energikus, dallamokkal felturbózott, kozmikus csillagporral és sivatagi homokkal bőségesen szennyezett norvég, stoner zenegépezetet ismertem meg. Jó gyerekhez híven meg is hallgattam a trió korábbi munkáit is, melyek fellelhetőek a zenekar Bandcamp oldalán.

  Return of the Asteroid (2023) az új albumuk. Huhhh, nehéz róla bármit is írni hirtelen! Nem vagyok a szavak illetve a betűk embere mostanában, de a lemez nagyon jó, nagyon egyben van, nekem nagyon tetszett, a hangzása, a hangulata, a dallamok, a vokál egyszóval minden. Pikk-pakk lement a lemez, nem unatkoztam és nem éreztem túlzott "tölteléket a palacsintában" mint manapság oly sok lemeznél sajnos, ahol csak 1 vagy jobb esetben 2-3 szám tetszik. Itt elkapott a gépszíj és lement a lemez hamar. Én nem szeretek és nem is fogok dalokra bontott lemezkritikát és lemezinfót írni, mert utálok annyit pötyögni, és lehet hogy egyes emberekből teljesen más érzéseket, feelinget, váltanak ki az adott dalok, mint anno belőlem zenehallgatás közben. Inkább azt tanácsolom, hogy HALLGASSÁTOK MEG!

Aki szereti a Black Sabbath, Thin Lizzy és a Led Zeppelin szerű, vagy csak úgy egyszerűen a dallamos stoner rock-metál zenéket, nem fog csalatkozni. Ezek a számok különösen tetszettek: 02. My Orbit Is Mine -fenomenális, 03. The Mighty Pawns -piramidális, 05 G.T.R. -zseniális, 09 Wolfnaut's Lament - kolosszális! 

https://www.facebook.com/Wolfnaut/ 

https://www.facebook.com/theripplemusic/

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr9918111244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása