Default style- Alternative style

Tankzilla - TankZilla

 

Most mit mondjak erre a névre! Azt, hogy bugyuta? Az. Éppen ezért mellőztem a meghallgatását, pedig a Heavy Psych Sounds már elég rég megküldte, de hát egy ilyen nevű zenekart ki akar meghallgatni. Ma eljött a napja, hogy írjak egy kis szösszenetet, még ha az csak pár sor is. Arra gondoltam, hogy belinkelem ezt, hogy a HPS ne sértődjön meg, azt csá!

 Azért megnéztem a kiadó oldalán, mit is írnak a zenekarról. Megláttam a Peter Van Elderen nevet és nem hittem el. A Peter Pan Speedrock (PPS) atyaúristene ez! A dobosnak jobban utána kellett néznem, Marcin Hurkmans a Wolfskop dobosa volt. Őt nem ismertem. Azonban Peter grancia a minőségre, ezért belehallgattam.

 

 A zene tehát egy gitár és egy dob felállásra készült, de semmi hiányát nem érzem a basszusgitárnak. A PPS csak nyomokban érezhető a Tankzillánál, maximum csak a zene intenzitása az, ami itt is ugyanolyan 100%. Stoner, Blues, Swamp, Boogie, ez a négy szó tökéletes leírja, mit is csinálnak most, Tehát aki szereti a vérbő rácskenrólt, ami kellően koszos, annak a Tankzilla május 19-én hozza a megváltást. 

AMEN!

https://www.facebook.com/HEAVYPSYCHSOUNDS

 TankzillaFacebook

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr1318102402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása