Default style- Alternative style

Red Sun Atacama - DARWIN

A francia Red Sun Atacama bemutatkozó albuma, a Licancabur bennem elég mély nyomot hagyott. Nem is értem, miért nem írtam róla anno!? Szinte berobbant a lejátszómba és a hallójáratomba az a punkos, nyers hangzású album, ami a Stoner rock kezdeti idejét idézte meg. Ráadásul nem csak a hangzás volt jól eltalálva, hanem a dalok is rendben voltak! 100% Desert punk rock volt.

Kicsit féltem az új albumtól, pedig nagyon is vártam rá. Arra gondoltam, hogy az lesz, mint nagyon sok kezdő bandával. Készítenek egy ragyogó debut lemezt és utána kivész belőlük minden ösztön, csak arra koncentrálnak, hogy készüljön egy hasonlóan jó album. Éppen emiatt nem figyelnek oda a dalokra. Nem dalokat írnak, hanem számokat. Nem tudom, ez átjön-e? Mindegy is.

 

A Red Sun Atacama új lemeze június 17-én fog megjelenni DARWIN cimmel. A Mars Red Sky csapat által alapított Mrs Red Sound kiadónál megjelenő album nem váltotta be félelmeimet. Maradt a nyers valóság, a punkos lendület, a hangzás nagyon vastag és ismét telt lett, de azért sok minden változott is. A dalokba bekúszik a psychedelia, némi lebegés. Ezek a nyugalmas részek szellőssé, emészthetőbbé teszik az amúgy igen tömény anyagot. Megérte várni és közben kicsit félni ez alatt a 4 év alatt. Úgy gondolom, egy szavunk se lehetne, ha minden zenekar ilyen "második" albummal jönne ki, mint a Red Sun Atacama. AMEN!

https://www.facebook.com/ElsolrojodeAtacama

https://www.facebook.com/mrsredsound33/?ref=page_internal

 

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr6017833821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása