Default style- Alternative style

OTU - Fuzzy Tunes

 Bevallom őszintén fingom se volt ki az az OTU, de amikor meghallottam a Fuzzy Tunes albumát, leesett az állam. Nem mindegyik szám kiemelkedően jó, de még a legszarabb átdolgozás is messze jobb, mint amit eddig bárkitől is hallottam. Ja igen és egy valamire való zenész odaadná egy-két újját a bal kezéről, csak hogy ilyen profin tudjon játszani. Igen, és OTUnak valóban hiányoznak az újjai a bal kezén. Vagyis hogy nem, csak nem fejlődtek ki rendesen egy születési rendellenesség miatt, ez azonban nem zavarja őt és minket sem! ROKK!!!!

Gegi Pcz (aka Pőcze Gergő) ismét leírta rövid véleményét a lemezről! Úgy néz ki, hogy most már állandó vendégként fog szerepelni a Stonerblogon, ami egy kis vérfrissítés nekünk és talán neki is. Ezúton szeretnék mindenkit bátorítani ismét arra, hogy pár sorban szóljon hozzá a Facebookunkon feltett lemezekhez! 

" No meghallgattam a feldolgozásalbumot. Nem rossz. Nekem személy szerint annyi bajom van a cover anyagokkal, hogy az ember automatikusan az eredetihez akarja viszonyítani, azt veszi szilkaszilárd alapul. Jobban szeretem az olyan feldolgozásokat, ahol tesznek hozzá plusszban valamit az eredeti nótákhoz, MINT ITT! A Whole Lotta Love-ra rá sem ismertem. Jót tett a béka segge alá hangolt szanaszét fuzzolt gitárhangzás is egy két számnak, pláne a Black Sabbath daloknak. Itt a kis doomos hangvétel lefektetett, de nem volt rossz. Kedvencem a Stöner cover, a Rad Stay Rad. Itt például a feszesebb tempó kifejezetten jót tett a számnak, Stöner lassabban, süppedősebben játsza, itt viszont pattog a tempó, a gitár szinte harap. A Motorhead cumó lett szerintem a majdnem egy az egybe' munka. Majdnem olyan, mint az oridzsi, a Maidenre a végén felkaptam a fejem, összeségeben not bad! �"

https://www.facebook.com/moonicproductions/ , https://www.facebook.com/stonerblog

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr5817787504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása