Default style- Alternative style

Sleepwulf - Sleepwulf

 

Nekem már régen betelt a hócípőm ezzel a még mindig agyon ajnározott retro, vintage rock zenével. Én értem, hogy valakinek nagy inspiráció forrás a '70-es évek rock zenéje. Sőt, azt is megértem, hogy valaki ilyen zenét akar játszani, nem csak meríteni belőle, na de na! Az akkori zenekarok (Black Sabbath, Led Zeppelin, Deep Purple stb.) azért lettek nagyok, mert az újat keresték, a meghökkentőt. Azt, amit eddig nem csinált senki. Hangzásban, szövegben, dallamokban. Erre most mi van? Alakulnak és vitulnak azok a bandák, akik ebből az "újdonság keresésből" semmit sem vesznek át. Maradnak a '71-es években. Igaz, azt tökéletesen másolják.

 Ilyen a svéd Sleepwulf is. Aki ragaszkodik a vintage hangzáshoz, a proto rock hangulatához, annak a Sleepwulf bemutatkozó albuma tökéletes lesz. Én mondjuk szívesebben rakok fel egy korabeli Sabbath korongot, de ez lehet, csak az én nyomorom. 

 

Nevetséges a példa, de én a vasaláshoz tudnám hasonlítani. Ugye régen volt a mángorló, esetleg aza fajta vasaló, amibe parazsat raktak. Ez volt és kész. Aztán az idők folyamán kialakult a mostani gőzös vasalók világa. Az elv ugyan az maradt, de ki a faxom akar mángorolni, vagy parazsat gyüjteni, hogy sima legyen az inge? Senki. 

 Szóval lehetinspirációt meríteni, lehet szeretni a régi korok zenéjét, de tegyük ezt úgy, hogy törekedjünk a megújulásra. https://www.facebook.com/sleepwulf

AMEN!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr1515543732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása