Default style- Alternative style

XII Boar - No Forgiveness

Mennyire lehet komolyan venni egy bőrdzsekis, hülye napszemüveges punk disznót? Annyira, mint a XII Boar zenekart. Viccesnek tűnik, sőt az is, de ha találkozol vele az már komoly. 

Nehezen szántam rá magam erre a lemezre, mert a borító mindent ígért, csak nem egy komoly bandát. Szeretem a viccet, de a viccelődő hülyéket nem annyira. Viszont a XII Boar borzasztó komolyan gondolja. Rögtön az első dalnál az a szó ugrott be, hogy "boogie!". Valami, piszok jól eltalált nóta ez, amire nagyokat lehet bulizni. Sörszagú rohadék.

 

A második (címadó) dalnál, amikor bejön a RAP betét, mint a Clawfinger-nél, először azt hittem rosszul hallok. Aztán szép lassan merültem bele a lemezbe. Kezdtem számolgatni, hogy hányféle stílust lehet kihallani, de feladtam. Gyakorlatilag itt a Blues és a Gospel kivételével minden hallható, mindezt egy vastag stoner szőnyegre ráfektetve. Beugrott itt a M.O.D., Surfin' MOD albuma is, mivel egy dalon belül szerepel a Hardcore, a klasszikus Rock'n'roll, a Thrash. De vannak szerzemények, amiben Swinget kevernek Heavy Metal elemekkel, vagy Jazz és blastbeat dolgokat hoznak egy tető alá. Mindezt olyan természetesen és profin, hogy egy percig se gondolod, hogy ez rossz, disszonáns, vagy nem helyén való. Komolyan gondolják és komolyan is csinálják. Közben mindvégig megmarad a Southernes, Stoneres jellege. 

 A XII Boar új lemeze a No Forgiveness egy rendkívül mulattató és jól megírt darab. Nincs megbocsájtás!

AMEN!

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr6012930799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása