Default style- Alternative style

Ordos - Ordos

 

Az Uppsalai  S:T Erik elméletileg létezik még, bár én úgy tudom, hogy a zenekar tagjai szétszéledtek. Kár értük, mert nagyon egyéni hangzást és ízt hoztak. A szintén Uppsala városából való Ordos szintén tetszik, annak ellenére, hogy nem váltják meg a világot, sőt, tök átlag zenét tolnak. Erőteljesebb sludge, némi középtempós doom, enyhe grooveos felhangok. Szóval nem egy nagy gyufa.

 

Mégis tetszik. Ráadásul 3 éve jelent meg ez az anyaguk és én anno találkoztam is velük.Mármint, hogy hallottam őket. Akkor elment mellettem. Most viszont megvett kilóra. Hasonlít a hangzásuk Erikék hangzására és ezt keverik ezzel az előbb említett sludge-os, ökölrázós doom-al. Próbálom megfogni, hogy mi az, amiért várom már az új albumukat. Lehet nem kel ezeken gondolkozni, egyszerűen csak hallgatni kell a muzsikát és engedni, hogy örömöt okozzon. Hát az Ordos most okozott. Bandcamp.

AMEN!

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr9411997714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása