Default style- Alternative style

Slow Season - Westing

Körül-belül olyan gyorsan telt el a Slow Season előző lemeze és a mostani közt az idő, mint nekem az elmúlt hétvége. Mondjuk már ez eleve gyanús. Én tudtam némileg orvosolni egy sörrel, no meg egy pálinkával, de még így is keserű maradt a szám íze. A Slow Season pedig nem nagyon igyekezett.

 A Mountains albumnál felcsillant a szemem. Végre egy olyan vintage rock lemez, amely nem csak, hogy méltón ápolja a Led Zeppelin által fémjelzett utat, de hozzá is tud rakni ehhez a kupachoz. Nagyon kevesen képesek erre, mert hogy szerintem beleesnek abba a hibába, hogy ők akarnak lenni a második Zeppelin. Ez nem jó, sőt kimondottan hátrányos lehet, mivel csak unalomba fullasztják ezt a csodálatos zenei stílust. A Slow Season csak a képletet nyúlja, a zenét nem. Frissességet, új lendületet hoztak, nem szolgai másolatot. Mind ehhez persze ragyogó dalokat is. Olyan albumot írtak, ami megidézi a '70-es évek rock zenéjét, viszont a hulláját nem kaparja elő.

 

 Alig telt el egy év és kijöttek a második lemezzel (Slow Season). Már itt is észrevehető volt a kapkodás, mivel hiába sorakoztak jó dalok, nagyon jók mégse lettek. Még míndig nem volt se dohos, se poros, csak valahogy nem lett kerek a történet. Azóta ismét eltelt egy kis idő, úgy 6-7 hónap és újra van itt valami tőlük. Elképzelhető, hogy a mostani trendet meglovagolva a kiadó nagyon erőltette az új lemezt, de a Riding Easy Records nem hiszem, hogy divatból tenné, amit tesz, ismervén az eddigi dolgaikat. 

 Meghallgattam az egészet, mármint a Westinget. Nagyon jól kezdik az albumot és gyakorlatilag be is fejezik, se éle nincs se...tompulata(?). Szóval zörög valami a hangszóróban, de ennyi. Nem vártam volna tőlük egy újabb Mountains-t, de maradandóbbat mindenképpen. Ezek a dalok szerintem azok, amik lemaradtak a z előző két lemezről és mivel nem volt jobb dolguk, kiadták őket Westing címszó alatt. Mondjuk a borítót se gondolkozták túl a srácok. A fiam és a lányom ötletesebb lemezborítót tud készíteni, pedig még csak öt évesek. 

 Hallgassátok, ha akarjátok, de én maradok a Mountains-nál. AMEN!

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr588883094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása