Default style- Alternative style

Wo Fat - The Conjuring

 

Utána kellett néznem, mi a fasz az a Wo Fat? Nem más, mint egy legendás amerikai sorozat, a Hawaii Five-O gonosz karaktere. Hogy miért pont ezt a nevet választotta a texasi formáció? Szerintem szimplán csak túl gombázták magukat.

Nálam a Black Code volt az a pont, amikor felfigyeltem a zenekarra. Igaz, már hallottam őket az előtt is, de valahogy mindig akadt éppen jobb, vagy esetleg nem olyan hangulatban voltam. Egy szó, mint száz, soha sem voltam nagy rajongója a fiúknak. A Black Code-nál azonban elővettem a régi albumokat is, és csodák csodája, a csupakabrásnál az első dal egyből betette a csirkét a tepsibe és sütött! Bayou Juju. Tiszta voodoo. Olyan is, tele van élettel, lendülettel, misztikummal, kakasvérrel. 

Most megjelent a The Conjuring album. Abszolút folytatása a már megkezdett útnak. Jam rock. izgalmas, jól eltalált riffek. Egyszerű, megjegyezhető refrének. Kerek az egész. Azonban, aki változást várt volna tőlük, annak csalódnia kell. Fácse. Aki kér, kap.

Mindenesetre nagyon szerethető, odabaszós lett ez is. AMEN!

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr586384285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2014.06.29. 22:43:08

Hát benned azért nem lehet csalódni! Külön élvezet olvasni az iromámyaidat. Sajnálom, hogy nem lehettem ott a májusi bulin. Szarul jött össze, de majd valahogy pótolom ezt a hiányosságot.
süti beállítások módosítása