Default style- Alternative style

STONERFRONT NIJMEGEN - 3​-​Days​-​Desert

Meg tudjátok nekem mondani, miért nem hallottam eddig a holland Stonerfront Nijmegen együttesről? Most komolyan, ti is ismeritek azt az érzést, amikor hallgatsz egy új számot, és hirtelen beugrik egy előadó, vagy együttes, akit szeretsz. Nem a copy-paste érzésre gondolok, hanem annak a reciprokára. Amikor legbelül érzed, hogy amit hallgatsz, az.... Temporális orgazmus, na! Ezt a szót kerestem.

   Az alábbi számról nekem a veterán helikopterpilóta bluesgitáros, Stevie Ray Vaughan jutott eszembe, aki szerintem Robert Johnson reinkarnációja, az ördögös sztori nélkül. Viccet félretéve, ő a XX. század egyik legjobb gitárosa. Meg kell még említenem a légiriadó hangot, melyből végre többet kapunk mint a War Pigs-ben anno.

   Összefoglalva, aki egy kellemes fél órára vágyik, és szereti a nem mindennapi megoldásokat a zenében az szeretni fogja a lemezt. 

May the fuzz be with you!

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr655203064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stoneRise 2013.04.21. 09:53:16

Azért nem hallottál róla me nem olvasod a testvégblogot! ;)
süti beállítások módosítása