Default style- Alternative style

Stoner Train - Hobo From The Outer Space

Hagyma jelentkezett nálunk, talált valamit a neten, lássuk mit gondol róla:

stonertrain.jpg

Soha nem hallotam még orosz stoner-t de amint a szokásos esti meló utáni, felbaszott állapotomban folytatott, netes kolbászolásom alatt rögtön szemet szúrt. Boritó zseniális, a zenénél azért érződik hogy az alap dolgokon még nem léptek túl (nem a zenészek teljesítményére, az teljesen rendben van - Rico), a hangzás, és a keverés viszont kurva jó. Saját bevallásuk szerint hagyományt kell keverni a klasszikkal mert az zsír. Végülis nagyon az, csak láttunk már ilyet. De ettől függetlenül tessék meghallgatni, mert vannak igazán tuti számaik. Számszerint én kettőt találtam, de ez csak az amit én mondok. Amúgy nem hallottam még orosz stonert, és mint ex kelti blokkos balkáni gyerek, csak azt tudom mondani: Davaj davaj, ruszki pajtás!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr424917140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása