Default style- Alternative style

Black Stone(?) Cherry

 

 
Jacsó Miklós (Barnabas) barátunk jóvoltából már elég rég hozzájutottam az Új Black Stone Cherry anyaghoz, a Between The Devil and The Deep Blue See-hez. Nagyon szépen köszönöm, remélem, hogy még több ilyen ajándékkal lepnek majd meg az olvasók.

 

 Szóval ez a júniusban megjelent album már nagyon piszkálta a kiváncsiságomat. Ahogy elkezdtem hallgatni az első tételt a White Trash Millionaire-t, úgy gondoltam, hogy megérkeztem a rockzene paradicsomába. Kibe-baszott hatalmas dal! Nagyszerű énektémával, fogós gitárhangzással. A második tétel is igéretesen kezd...aztán...beleszalad egy rissz-rossz Alice In Chains kópiába. Ezt miért kellett? Nem jött ez össze a srácoknak valahogy.

 Az az igazság, hogy a Blame It On The Boom Boom-ig jutottam, ami a 6. szám az albumon. A vérem kifolyt a fülemből! Olyan stadionrokkot rittyentettek ide a fiúk, amit még talán a Republic is kidobna a kukába. Ezerszer elhasznált, elcsépelt dallamok, himnikus fokozások, szarul használt együtt éneklések. Ha ilyet szeretnék hallgatni, akkor minőségibbet rakok be a lejátszóba; Foo Fighters, vagy esetleg Pearl Jam. Egy szó, mint száz, a "Boom Boom" egy kicsit lesokkolt.

 Mentségemre legyen mondva, nem adtam fel. Arra gondoltam, hogy amúgy is utazunk le Jászberénybe, majd az autóban végig hallgatom a maradékot. Végighallgattam. Elvett az életemből, majd fél órát.

 Nagyon remélem, hogy amikor a zenekar majd a tizedik lemezénél tart, akkor csak úgy fogunk emlékezni erre a valamire, mint egy töltelékalbum.

 Miklósnak mégegyszer köszi az albumot és remélem ez nem vette el a kedvét attól, hogy küldjön még zenét, sőt... Sőt, ha van véleménye róla, irja meg és kiposztoljuk, mint "vendégszerző". Egyébként is, ha valaki szeretné, hogy a véleményét egy-egy album kapcsán publikussá tenné, az bátran irja meg, küldje el az e-mail cimünkre, s mi kiposztoljuk.

 Szerintem mindenki jól jár, ha meghallgatja a 2008-as Folklore And Superstition-t, vagy a 2006-os BSC-t.

 Get Stoned!

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr903000877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2011.06.26. 21:08:39

A régebbi lemezeik tényleg faszák, az egyiket még én is kiraktam, viszont ezt hozzád hasonlóan sokan leminősítették. Az első szám miatt leszedem azért, de csak mert jót írtál róla. Peace.
süti beállítások módosítása