Default style- Alternative style

Jó Boar-nak is kell a cégér!

 

Amikor elkezdtem hallgatni a Finn Boar bemutatkozó anyagát, azt hittem, még egy Weedeater klónt fogok meghallgatni. Már el voltam keseredve, mikor is kezdett a fülem hallatára kibontakozni ez a nagyszerű lemez.

  Igen, vannak Dixis vokáltémák és karcos Viditeres doomolások, de nem erről szól a lemez egésze.

 Nem tudom, van-e értelme az experimentális doom/sludge/rock/hardcore kifejezésnek? Szerintem semmi, viszont ez áll a legközelebb az igazsághoz. A Boar zenéjét minnél többet hallgatod, annál több érdekes és lebilincselő részletet hallasz ki belőle.

 Szerintem érdemes tenni egy próbát vele mindenkinek, mert mindenki megtalálhatja benne a zenéjét.

 Get Stoned! Mars Weedeater koncertre, és remélem egyszer majd Boar koncertre is.!

http://boar.bandcamp.com/ ! (A zenekar nem kérte, hogy rakjuk ki a lemez linkjét; de aki ezek után kiváncsi rájuk, az amúgy is megtalálja őket, vagy kommentben jellezzen nekem.)

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr112834156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása