Default style- Alternative style

Mangoo

sziasztok

 

Battereye barátunk kért meg minket, hogy szavazzunk a Mangoora, Pickles kérte meg Őt, még nem olvastam el, hogy miért és mi is ez, de nem mindegy?

http://www.heavyplanet.net/2011/02/stoner-rock-region-1st-round.html?spref=fb

 

raj-ta

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr672709841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mr.T 2011.03.04. 13:53:15

Köszi, bár közben most kérdeztem Picklest, és ő sem tudja, mi jár a nyerteseknek, gondolom tudtukon kívül jelölték őket is a versenyben.

mr.T 2011.03.04. 13:54:47

Köszi, bár most kérdeztem Picklest, hogy mi is jár a nyerteseknek, de ő sem tudja, gondolom tudtukon kívül jelölték őket ezen a versenyen.
Mindegy, kurva jó banda, segítsünk rajtuk! :)

mr.T 2011.03.04. 13:55:21

Na, az előbb nem jelent meg az első hsz, bocs... :D

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2011.03.05. 15:22:07

Mangoo az Mangoo és kész! Legjobb banda, nem? Bazzeg Tibcsi te nagyon megszeretted őket. Én már majdnem elfelejtettem ezt a bandát, te meg vissza idézed. következő albumuk kint lesz itt is! a Blinders-nél szerintem soha nem fognak jobb számot csinálni!
süti beállítások módosítása