Default style- Alternative style

Vendégmuzsikás

 Van egy elmaradásom, amit nagyon szégyenlek. FlDutchman cimboránk és rendszeres bloglátogató kómánk, aki nemrég  egy Stonerfilmet mutatott be itt, irt egy rendkivűl jó stonerbandáról a Sedulusról.

Most egy viszonylag ismeretlen Stoner zenekarról az Angol SEDULUSról ovashattok. Valamikor 2005 környékén formálódtak Londonban. Súlyos, riff alapú zene jellemzi őket, elnyújtott, kavargó közjátékokkal, olyan zenekarok által inspirálva, mint a Kyuss, Soundgarden, a Helmet, vagy a Tool.

Jó pár évvel ezelőtt találkoztam velük először, akkoriban még ismerkedtem a Stoner stílussal, és igyekeztem minél több szakmabeli együttest megismerni. Egy kifejezetten amatőr zenekaroknak kialakított oldalon találtam rá néhány ingyenesen letölthető demó számukra, ugyanitt hallottam először a Hypnopilotról, a -=Taurus=-ról, a Truckfightersről és a The Mourning Gloryról is.

Sokáig hallgattam ezeket a zenéket, magával ragadott a Stoner zene, amit máig nem bántam meg, és azt hiszem, ez így is fog maradni. A Sedulus aztán kicsit kiesett a látómezőből, ugyanis sokáig nem hoztak nyilvánosságra új anyagot, de idén újabb négy számmal jöttek elő a homályból, amik nagyon jól sikerültek.

A négy új a korábbi számaikhoz képest sötétebb érzelmeket közvetít, de olyan az egész, mintha egy tank menne át rajtad, kétszer. Az hangulat nagyon hasonlít az Electric Wizardra is, aki kedveli azt a zenekart, ebben sem fog csalódni. Jó fél órás lett ez a mondjuk EP-nek, aminek koncertverziója youtube-on is megnézhető.

Nekem egyrészt a zenéjük miatt szimpatikusak, másrészt, mert nemrég kontinentális turnét szerveztek volna, és személyesen tőlem érdeklődtek, milyen koncerthelyszíneket ajánlanék, ha esetleg ellátogatnának hozzánk is. Remélem egyszer sikerül nekik.

A Sedulus hivatalos oldala.

A Sedulus mája.

Köszi FlDutchman kolléga ezt az ismertetőt és reméljük hogy koncerten is lehet majd itthon velük találkozni. Get Stoned!

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr32470130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChoodaMcColish 2010.12.11. 14:55:53

Ez az a fajta zene amit szeretek hallgatni.
süti beállítások módosítása