Default style- Alternative style

Na Na Na Na....

 Hát még élek... Sajnos nem volt mostanában gépem és most is csak félgőzzel megy, de legalább van. Mivel nem volt gép, ezért nem is nagyon tudtam cserélgetni a zenéket az mp3 lejátszómon. Kénytelen voltam meghallgatni elejétől végéig  szinte az összes 1 GB zenét. Igazándiból a sok "tucat" banda között megtaláltam ezt a gyöngyszemet.

 A Supafuzz egy  már nem létező banda, viszont az énekes/gitáros  srác, David Angström azóta nagyon sok bandában megfordult. Többek között a Hermano-ban, a Rosie Rose-ban, a Rufus Huff-ban és a Knny-ben is. Három studió albumuk, egy koncert és két Ep-jük látott napvilágot.

 Ez az első nagylemez (1998) kurva jó! Iszonyat húzások, fuzzolások (he-he), groove-ok vannak jelen az egész albumon. Ha belehallgatsz kisüt a nap, ingyenes a sör és a csajok sorban állnak, hogy megfoghassák a faszodat.

 Még a lassabb dalok is fogósak és szinte megunhatatlan az a sok dallam amit ezek a srácok összehoztak erre a partyra.

 Get Stoned!

   

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr361721479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2010.02.02. 09:41:55

Na,erre kiváncsi is lettem.A névvel már nem egyszer találkoztam,de valamiért nem hallottam még tőlük semmit,úgyhogy most is bepótolom a hiányosságot.

Chino the Hero 2010.02.08. 18:51:32

Fasza muzsika, akinek bejön mondjuk a Black Stone Cherry, annak érdemes vele próbát tenni.
süti beállítások módosítása