Default style- Alternative style

Na ezt kapjátok ki!!!!

 Elméletileg az Electric MagmaÚj albuma a Mudshovel már áprilisban kijött, - az együttes honlapja szerint - én most hallottam először.

 A három mágus mellett, egy Christoph nevű srác hallatja a hangját. 

A lemez nagyon jó. Nagyon-nagyon jó! Sőt kibebaszott jó! Akkora riffel inditanak, hogy leszakad a fejed. És nyomják végig!!!

 Nem is írok róla többet, mert inkább hallgatom a Mudshovel-t.

 Ja és a Delilah Why-t remélhetőleg frissíteni tudom még ma, vagy holnap.

 Get Stoned!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr171194059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2009.06.18. 21:19:35

Hát ez marha érdekes.Pont ma szedtem le én is ezt az albumot és gondolkodtam is rajta is,hogy kirakjam-e,csak én túl belassultnak találtam.Az előző albumuk instrumentális volt,szóval eléggé meglepődtem,mikor meghallottam,hogy énekelnek rajta.A riffek sokkal súlyosabbak,mint az előzőn,meg az egész hangulat inkább hajlik a Doom,mint a Stoner irányába.Amúgy fasza.

nemtombaje 2009.06.19. 08:22:19

Tényleg belassultak,de azért király így is.Köszönet illeti Önt.

Chino the Hero 2009.10.24. 12:01:23

Ez az Electric Magma beszarás jó!Nálam eséllyel pályázik az "év stoner albuma" címre! Hacsak az új Sasquatch majd meg nem szorongatja.
süti beállítások módosítása