Default style- Alternative style

Mellőzött banda

Nagyon sokáig mellőztem a Stonegard bandát. Mindig csak bele-bele hallgattam, de soha nem vitt rá a lélek, hogy igazándiból meghalljam a zenéjüket. Anélkül, hogy utána néztem volna kik is ők, csak legyintettem:" Á, csak valami újabb horvát HC/Metal brigád!" Aztán úgy jött ki egyszer, hogy szét akartam csapni az agyam valami szörnyű muzsikával. Nem volt hirtelen a közelben semmi durva, csak ez meg a Mónika show. Hát én inkább az állítólagos horvátokat választottam. Kiderült, hogy a horvátok igazából norvégok és kitünő muzsikusok.

Legelőször a kult Tarantino féle mozira analogizáló From Dusk Till Doom albumot hallottam. Gyilkos blast beat-el  kezdenek és ezt a fajta dobolást szinte minden számban használják a mi nagy örömünkre. Rengeteg Hauntedet, Disturbed-et és talán egy kicsi Live-ot hallgathatnak a srácok. Az énekes korrektül énekel és ha megkívánja az adott rész, akkor süvölt is, ahogy köll. Remek refrének és kellemes hangzás teszik teljessé a képet. Található a lemezen nyugisabb téma, erősebb HC-szerű szerzemény és amolyan Spiritual Beggarsos rocskendroje is.

Gondolom már mindenki ismeri őket, de aki nem, tegyen velük egy próbát. Remek zenével fog gazdagodni.

 Get Stoned!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr61121608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chino the Hero 2009.05.17. 12:43:43

Úgy tudom, azóta már fel is oszlott a banda.Kár értük, mert valóban istenkirály zenét toltak.Már a bemutatkozó albumuk is méregerősre sikeredett, elég sokszor meg is fordult a lejátszómban.
süti beállítások módosítása