Default style- Alternative style

Elemi Ribanczsír, akármi is az

Atomic Bitchwax - Boxriff (2006)

 

 

Itt van egy tuti album  MonsterMagnet és Godsped tagokból álló Atomic Bitchwax-tól. Van rajta egypár stúdiófelvétel és sok koncertszám. Az albumon olyan rockgitározás hallható, hogy megfogadtam ha lesz időm nekiülök és leszedegetem a fikcsiket, mert ezeket bármikor belehet lökni csípőből egy impro szóló alkalmával és senki nem fog megszólni, hogy gagyi vagy.

Ajánlom fröccsözős tavaszi kertfelásáshoz fülhallgatóval, palántázáshoz ;) és haverokkalvonyítvabográcsozáshoz.

Itt pedig egy kis blabla a keresőoptimalizálás miatt: stoner, stonerrock, stoner rock, stoner blog, stonerblog, stonerrock blog, stoner rock blog, stonerrockblog, stoner metal, stonermetal, space rock, spacerock, sludge, sludgerock, sludge rock, southern, southernrock, southern rock, magyar bandák, doom

 

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr541022240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chino the Hero 2009.03.24. 18:52:04

Ez egy zseniális banda,nincs vita!Nem csoda,h. Rico mester egyből kedvet kapott egy kis jammeléshez általa.

Chino the Hero 2009.03.24. 18:53:11

Még egy apró adalék: a banda nevét fordították már Atomikus Ribanczsírnak is.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2009.03.24. 20:24:34

A Tab 4-hez nincsen véletlenül valakinek linkje?

nemtombaje 2009.03.24. 21:31:01

Smokemérgezést kaptam.XD

nemtombaje 2009.03.25. 08:44:20

Az Astronomy domine ,Pink floyd feldolgozás rohadt jó rajta.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2009.03.25. 16:19:30

Ezer köszönés a fáradozásért Baje úr.

makódávid 2009.03.26. 09:14:21

életem egyik legfontosabb koncertélménye volt ljubljanában a black nasa-val. voltunk kb 30an... utána buli a muzsikusokkal.

nemtombaje 2009.03.26. 13:26:07

@makódávid: Tényleg?A black nasa is jó zene.

Nicodamien · http://stoner.blog.hu/ 2009.03.26. 20:19:10

Qrva jó lehetett, irigyed vagyok Dave!

Rico RokkaRolla · http://stoner.blog.hu/ 2009.03.26. 20:20:30

faszom. bocs. én vagyok az irigy, csak összegabalyodtunk.

Chino the Hero 2009.03.28. 15:08:24

Ha már Szlovéniáig eljutottak,akkor egyszer ide is elvergődhetnének.30-an itt is összegyűlnének rá (hehe!).Komolyra fordítva a szót,azért remélem,nálunk nagyobb lenne az érdeklődés.Egy haveromtól hallottam olyasmit,h. vmelyik környező országban egy Monster Magnet koncerten alig 20-an(!) voltak.

nemtombaje 2009.03.28. 18:19:19

Akkor egy házibuliba is elhívhatnánk a magnetet.Kapnának pacalos körömperkeltet,kocsisfröccsel.Hungarikum.

warlockmaster 2009.03.28. 19:37:59

hajjajj örömmel olvasom ezt a miújságot :)
fanatikus vagyok a bicsvaksszal... a boxriff nekem megvan eredetiben, ajánlom mindenkinek, mert letölteni nem tudtam sehol a DVD-t, de így már megvan :)
érdemes belehallgatni Finn Ryan (a gitáros) korábbi munkásságába, a Core-ba is, nagyon faszányosak.

Nicodamien · http://stoner.blog.hu/ 2009.03.28. 20:58:00

Hejj, Baje. A körömperkelt respect. Megpróbálok utánajárni a Core-nak. A kocsisfröccsöt meg remélem nemsokára megkóstólhattyuk.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2009.03.29. 09:50:36

@Nicodamien: Az kéne má'.A toborzást meg majd közösen kéne,csak most egy kicsit macskás vagyok hozzá.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2009.03.29. 10:56:26

A "Gettin' old"-ban mekkorát pörget má' ez az állat dobos.

Derenk (törölt) 2009.05.04. 18:21:23

TILTAKOZOM! KIKÉRI MAGÁNAK A NYUGAT DUNÁNTÚLI STONERROCK-OT SZERETŐ PÁR SZÁZ ARC!

Az Atomic Bitchwax TRUE fordítása ez:

Elemi Ribanczsír!

Kérem javítani a bejegyzés címét!

Üdv.

Rico RokkaRolla · http://stoner.blog.hu/ 2009.05.05. 10:38:07

@amanita: Sajnos nem jön le, hogy mi ellen tiltakozol (talán a fordítás ellen? - miért bánt ez egy egész régiót és miért pont azt?), de bízom benne, hogy pontosan leírod, mi az ami nem tetszik a nyugat-dunántúli Stonereknek! A TRUE fordítást fogadjuk el, a címet javítom és bízom benne, hogy ezzel is sikerül javítani a hangulatodon és megbékélsz. A fordítás biztosan azért ilyen tré(=szar=kaka=kaki,) mert vannak azonos jelentésű szavak, szinonimák és úgy gondoltam az atomic jobban kifejezi a (kémiai) elemi szintet, mint az elemi=alapvető szó. Biztosan vannak, akik "Aljas Picsaragacsnak" fordítják, vagy esetleg "szükséges pinasikosító" vagy csak simán a mindig kéznél levő (alapvető) sikosító "köpd le faszod és csúszik a kurva", de megkérdezem az amerikai havereket, mi a véleményük, szerintem mi ezt innen nem tudjuk pontosan megítélni, lehet, hogy éppenséggel "szopós zongoratanárnő" a slangben. Tévedni már csak stoner dolog. Most, hogy leírtam, hogy én miképp gondolom, talán Te is leírhatnád, hogy a Te megoldásod mi úton keletkezett, hogy jutottál el ehhez a végeredményhez . Mindenesetre senkit nem akartam semmivel se megbántani, - sajnos az írott kommunikációban nehéz az érzelmeket megfelelő módon közvetíteni, annyit tudok, hogy a nagybetűvel történő mondatalkotás haragos kiabálásnak felel meg - , pláne nem stonereket és főképp nem a nyugat-dunántúliakat, a blogokon ugyanis mindenki jóbarát, csakúgy, mint a stoner szférában. A hozzászólásod köszönöm, minden véleményre kíváncsi vagyok, bátran kijelenthetem ezt társaim, azaz barátaim nevében is. Baráti üdvözlettel: Get Stoned!
süti beállítások módosítása