Default style- Alternative style

Devil To Pay - A Bend Through Space And Time

 

A Devil To Pay zenéjében nem lehet csalódni, bár aki nem olyan felületesen ismeri őket, mint én, annak biztos máa a véleménye. Minden csapatnak megvan a maga mélypontja és a sikercsúcsa. Mivel nálam a Devilék zenéje nem annyira pörög a lejátszóban, mint a Clutch, ezért nem is vagyok mérvadó.

 

Egy tény, Heavy Metalos Stoner muzsikában utaznak, és nem is rosszul. Érezni a minőséget, de nekem ez túl egysíkú. Szerettem volna kiemelni dalokat, de csak annyit írhattam volna, hogy "közép tempós", "gyorsabb dal". Hát nagyjából ennyi. Még olyan megjegyezhető refrén suncs nagyon benne, amire felkaptam volna a fejem. Erős anyag, azt érzem, de inkább meghallgatom az új ... akármit. Bandcamp

AMEN!

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr819167946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása