Default style- Alternative style

Vissza a gyökerekhez.

 

A minap elhatároztam, hogy egészségesen fogok élni, hiszen eddig annyi szart toltam a torkomon le, hogy ... Szóval rászorítkozok az egészséges létre.

  Elkezdtem mindenféle gyümölcsöt és zöldségeket enni. Néha egy kis bringázás, no alkohol és semmi mokra. Elég ciki, de esténként még hulla-hopp karikáztam is. A kávénak annyi. Szódabikarbónás lábfürdő, kakukkfű tea és más természetes inmunerősítő. Félve mondom, de a csajokat is csak immel-ámmal. Mindegy, fő az egészség!

  Minden jól is ment, de valami nem stimmelt. A szarom nem volt már a régi, nehezebben is bujt elő és ez aggasztott. Felhívtam hát az egyik orvos ismerősömet és mondtam neki, mi a "szar" van. Annyit mondott, ne aggódjak, következő alkalommal fogjak egy kis mintát és ballagjak el hozzá.

  Így tettem. Tíz dekát felfogtam és egy zacskóban elvittem hozzá. Kibontotta és elkezdte piszkálgatni egy pálcikával. Majd ezt monda:

 -Ide figyelj, nincs nagy baj. Tudunk ezen segíteni. Azonban látsz te itt legyeket?

 -Nem én.

 -Na látod ez itt a baj. Ez a kupac, amit ide behoztál, kurva büdös. Az állaga megfelelő. Vaskos, kemény, de nincs színe. Sárga mint egy öregasszony. Még a legyek se jönnek rá. Egész egyszerűen nincs benne élet, mintha egy darab műszart kuláztál volna.

 -Mi lesz most, mit csináljak, mert ez engem baromira idegesít.

 -Úgy látom okosnak, ha felhagysz ezzel a buzulással az egészséges életmóddal. Menj el csajozni, dugd meg még az takarítónőt is. Egyél normálisan. Pacalt, csülköt pékné módra, pörköltet nokedlival, kovászos uborkával. Mindenek elött pedig indíts egy kisunicummal, majd folytasd is vele, néha iktass közbe egy-két sert, vagy fröccsöt, fehér száraz borból. meglásd kutya bajod se lesz.

  Így is tettem, két nap múlva végre egészségeset tudtam rakni. A csajok szépek, az unicum hidegen tökéletes és már a mozgás se nagyon hiányzik. Boldog vagyok. Viszont az új Spiritual Beggars nagyon emlékeztet régi, egészséges önmagamra.

 Van állaga, szaga is, de nincs benne élet. Semmi dög, semmi húzás. Azaz hogy van benne, de csak a zenében és az se valami hátborzongatóan jó. Ilyet, ezek a zenészek csuklóból ki tudnak rázni. Érthetetlen, hogy ennyit vártak az új lemezzel és csak egy középszerű, döngölős 60-as, 70-es évekbeli rock zenével jönnek elő. Az énekről már nem is nagyon szívesen beszélek.Marokbatosz hangja jó volt a régi bandájánál, de itt elmegy az ember mellet, meg se érinti. Gyenge, élettelen, egész egyszerűen, nem idevaló.

 Inkább meghallgatom az új Firebirdet mégegyszer, mert az legalább fasza. Nesztek nektek Return To Zero! Get Stoned! 

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr452268743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2010.09.03. 18:12:09

Sajnos tényleg nagyon kiábránditó,főleg az ének miatt.Hegyimetál sajnos.Az kritika viszont zseniális.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2010.09.05. 22:12:31

"Van állaga, szaga is, de nincs benne élet."

nemtombaje 2010.09.08. 13:22:46

Lehet,hogy elfogult vagyok,de nekem tetszik a lemez több mint fele,még az ének is.Bár nem egy Demons lemez,de még mindig sereghajtók ebben a stílusban.
süti beállítások módosítása