Default style- Alternative style

Ez meg minek?

CD 1

CD 2

Aki szereti őket, annak már megvan.

Aki meg nem, annak meg minek.

Aki nem hallotta őket, az meg szégyelje magát.

Nincs több ötlet?

Elfogyott a pénz?

Baszakszik a kiadó?

Egyébként meg teljesen mindegy, a lényeg, hogy itt van egy válogatás. Bár szerintem, ha beszerzi valaki az összeset, plusz a resztlit is, akkor kész is a bestof.

Get Stoned!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr91395223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hangzorro 2009.10.02. 10:49:32

hi!

ez egy nem hivatalos válogatás ugye?

Mert ez a Little Sister EP borítója.

Fasza a blogod!

korne1

Rico RokkaRolla · http://stoner.blog.hu/ 2009.10.02. 22:25:26

Szia Hangzorro!
Hogy hivatalos-e, vagy sem, így hirtelen nem tudnám megmondani, de szerintem van abban valami, hogy nem.
Köszönöm szépen a többiek nevében is. Hízik a májunk, jól esik.
Viszont figyeld a blogot, mert nemsokára egy felhívást fogunk közzétenni, mivelhogy lassan egy éves lesz a Stonerblog!!
Egyelőre nem akarok most többet elárulni, mert nem biztos, hogy összejön.

Nicodamien · http://stoner.blog.hu/ 2009.10.02. 22:28:41

Bocsi az elöbbi Én voltam, csak nem váltottam át a Rico adminjáról.
süti beállítások módosítása