Default style- Alternative style

Újra itt van, újra itt van, újra itt van a nagy csapat!...

 Bár Astronautnak beigértem egy nagyon fasza albumot itt az blogon, a Sparzanza a gyengém, még akkor is, ha egyesek számára ez egy mainstream rockformáció, amit csak utálni, de legalábbis műsznobként megvetni kell.

 A Folie a Clinq nagyon halkan, fű alatt jött ki és bevallom, még én sem hallgattam bele. (Két etetés között nem nagyon van rá időm.) Az ezelötti In Voodoo Veritas némi-nemű csalódást okozott nekem, ezért remélem, hogy mostanra erős anyaggal jöttek elő.

 Szerintem nem is tépem a számat feleslegesen, hallgassa meg mindenki, aki csak egy kicsit is vonzódik a "mainstream rock" zenéhez.

Get Stoned!

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr292649283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása