Default style- Alternative style

Kedves Richárd!

 Ezuttal szeretném közölni, hogy bár látom, miben mesterkedsz, én mégsem fogom felrakni azt, amit te szeretnél. A Revolvert én szerettem volna bemutatni, de te beelőztél a kanyarban. Már félig meg is írtam hozzá a posztot, de hát az erősebb kutya baszik.

 A Ridge egy svéd csapat, ez az utolsó kiadványuk (2003). Nem írom le a címét, mert baszott hosszú. Inkább hallgassátok ezt a Fu Manchu/Dozer hatású muzsikát. Ha tetszik, feldobom a régebbi albumaikat is.

 Get Stoned!!!

stoner, stonerrock, stoner rock, stoner blog, stonerblog, stonerrock blog, stoner rock blog, stonerrockblog, stoner metal, stonermetal, space rock, spacerock, sludge, sludgerock, sludge rock, southern, southernrock, southern rock, magyar bandák, doom, doom metal, doommetal

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr151232724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rico RokkaRolla · http://stoner.blog.hu/ 2009.07.07. 20:58:07

Mint mondtam posztold ki nyugodtan a Revolvert, Neked legalább volt mit róla írnod. Én csak, mint régi kedvenc kiraktam, mert valahol szembejött velem. Ha tudtam, vagy láttam volna, hogy Te is pont ezt akarod kirakni nem posztolom ki és nem lennél ilyen haragos. Írj bele a posztba nyugodtan. Nézd csak törlöm is.

Rico RokkaRolla · http://stoner.blog.hu/ 2009.07.14. 11:06:56

nekem tetszik nagyon, jöhet a többi!
süti beállítások módosítása