Default style- Alternative style

Septic Apes - Slaughterhouse Tapes II


A Septic Apes egy Finn brigád és ez már a második EP, ami megjelenik tőlük. Micsoda humorérzékről tesz tanubizonyságot, hogy az első EP-nek a Slaughterhous Tapes  nevet adták. A következő kiadvány mi lesz? Slaughterhouse III.?

Na de "félre a tréfát", hogy klasszikusokat idézzek. A magukat Stoner metalnak mondó zenekar valójában annyira nem vicces, mint amennyire szigorú. Ne gondoljatok itt a "Mindenki megdöglik, vagy véres análorgiában lesz része" tipusú zenére. Itt morcosságról van szó. A Stoner Metal kifejezést nem emliteném, annak ellenére, hogy van benne Metal és Stoner is, de ami itt dominál, az inkább a középtempós doomolás, rásplyszerű énekhanggal. Pánikra semmi ok, ugyanis még véletlenül sem beszélhetünk Funeral Doomról, csak egy kicsit lassabbak a dalok, mint egy középtempós sludge örlés. Beszének Vámpir kurvákról, meg ilyesmikről, de ez annyira nem is érdekes, viszont a zene an(n)ál inkább (hehe). Nekem állandóan a Celtic Frost ugrott be, de annyira, hogy nem is tudtam más zenekarhoz kapcsolni. Akinek megmutattam és elmondtam mindezt, azt mondta, hogy hülye vagyok és zenehallgatás helyett inkább sakkozzak, bár ahhoz nincs elég szürkealap a koponyámban, viszont még mindig jobb, mintha össze-vissza irogatnék mindenféle ostobaságot. Én akkor is kötöm az ebet a karóhoz: nekem Celtic Frost. Jó-jó, Stoner, meg Metal, meg minden ilyesmi, de...

Hallgassátok meg ti, azt döntsetek. A zenekar Bandcampjéről ingyenesen is hozzáférhettek mindkét EP-hez, a Facebook oldalon, pedig megcsodálhatjátok a tagok mögött húzódó Finn táj szépségeit, illetve az egyiken a basszusgitáros klasszikus Sacred Reich pólóját.

AMEN!

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr465486925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása