Default style- Alternative style

Arlequin - 67

Lead: Molyember vagyok, csak Mothman néven. Sokat baszogat a NAV, azért. :)

Múlt héten rájöttem, hogy kurvára le vagyok punnyadva. Kockahas a háj, én meg magam alatt, mert régebben, amikor edzettem, sokkal jobban éreztem magam a bőrömben. Szóval kitaláltam, hogy csinálok egy kemény otthoni edzést, mielőtt visszakullogok a konditerembe. Vaze, esküszöm, kicsordult a könnyem 41 fekvő után. Ott pihegtem a szőnyegen, mint egy szexéhes polip. No more tears, gondoltam, kéne egy kis tuning ide, úgyhogy beraktam valami zenét. És, ha már lúd, legyen kövér alapon kattintottam a blog facebook levelei között lévő Arlequin zenekarra. Valahogy így kezdődött ez a történet. A military push-up már gyerekjáték volt erre a zenére, de persze ez nem az a stílus, amire kondizni szoktak. Persze ízlések és push-up-ok... 

    Ezen szarrá röhögtem magam, pedig nem is voltam betépve: "A hatvani tagokból álló zenekart 2012 áprilisában ősrégi barátokból alapította, Szegedi Levente azzal a céllal, hogy zenekart alapítson." Szóval, de, akkor jóvan fiúk. Leventén kívül még Hegedűs Gergő, Szegedi Árpád Botond, Cserháti Imre András, és Vikor Mátyás alkotja az együttest. Most nem írom le, ki-micsoda, legyen elég annyi, hogy komoly (nem komoly, komoly) zenei tanulmányok állnak a hátuk mögött, és ez hallatszik, és látszik is. Abból látom, ahogy megírták a BIO-t, sugárzik belőle a magabiztosság. Tudjátok, amikor azért poénkodsz, mert már mindent tudsz. Külön köszönet, hogy nem írtak stílust, nem skatulyázzák be magukat. Az az én dolgom. 

   A zenéjük fémporos, atmoszférikus hatása van. Blues és rock, néha Lynyrd Skynyrd. Az énekes egy dobozban ülve dolgozott a számon, az biztos, de jól áll neki. Kiemelték, hogy a hangszerek együtt lettek felvéve, és én ezt nagyra becsülöm. Él tőle a szám. Bob Dylan is így csinálja. A felvétel lehetősége egy tehetségkutató főnyereménye volt. A srácok aktívan koncerteznek, próbálnak, és gondolom ha van idejük züllenek is (ilyen zenét nem lehet csinálni, ha betartod a 10 parancsolatot haver...).

   Végezetül a reklám helye: Egy fiatal, energikus együttest ismerhettek meg bennük, akik nem utolsó sorban jó ízléssel is bírnak. Kívánjunk nekik sok sikert egy jéghideg like-al: Mothman's Like Generator. És ez az írás nem azért született, mert írni akartam.

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr365441996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása