Default style- Alternative style

VolumeFeeder - Crowns and Chains EP

  A hódmezővásárhelyi trió 2003-ban indította hadjáratát. Azóta úgy látszik szert tettek néhány titkos "state of the art" CIA fegyverre, mert töretlenül nyomulnak előre. 2013 februárjában jelent meg legújabb anyaguk, mely a Crowns and Chains címet kapta. Nekem kifejezetten tetszik a névadás. Az EP-n három track kapott helyet, melyeket az együttes groove-os heavy rock-ént fémjelez. Nem füllentenek, valóban azt kapjuk, bár én, nagy örömömre, néhány southern rock-os elemet is észrevettem a zenéjükben. Mindhárom számot a sebesség szeretete jellemzi, amikor kicsit a fékre lépnek a srácok a gáz továbbra is lenyomva marad, ahogy azt kell. Nekem bejön ez a stílus, mert nem hagy unatkozni. Azért szívesen hallanék egy olyan igazi lassú zúzást is, az album végére jó lett volna valami elszállós téma. Egyébként az utolsó nóta, a Slave to the Sytem az album úgymond "slágere", egyszerűen nem megy ki a fejemből a refrén. 

Az EP ingyen lehúzható a bandcampről. A kép alatt itt is belehallgathattok.

VolumeFeeder-3.JPG

Line up:

Imi - vocals, guitar
Geri - bass
Robi - drums

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr115116156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása