Default style- Alternative style

Room of the Mad Robots - I Stray új lemez

roomofthemadrobots.jpg

 Szeptember 26.-án jelent meg a 'ROTMR' 2. lemeze. Akkor közzétettük az infót és az üzenetüket is felétek. Most szólnék néhány szót az anyagról, hátha nagyobb kedvet kaptok hozzá.

 Először is szeretném megköszönni nekik, hogy postáztak egy lemezt számomra. Kitüntető figyelemnek tekintem! THANX! Ahogy javasolták minden kiváncsi fülnek, én úgy tettem. Sokszor meghallgattam ezt a lemezt. Hagytam nyugodni magamban és érleltem, ezért is kellett ennyi idő ahhoz, hogy megfelelően tudjak róla írni. Fel kellett nőnöm ehhez az anyaghoz. Hát mit is mondjak... Szerintem tarol a lemez. Néha taglóz, néha üdít, néha pedig befordít. Ez egy nagyon jól összerakott érzelemdús és okos kiadvány. Örülök, hogy ennyit csücsültem rajta. Első hallásra más jött le, mint most. Nagyon eltalált a hangzás, mely erős és metálos. Súlyossá teszi minden egyes percét. Nincs 'lacafaca' a kezdéssel, mindjárt rádszabadítják az őrületet. Semmi nyálazás, semmi intro. Változatosan pakolták fel a változatos hangvételű dalaikat, mely olykor képes letépni a fejed, aztán pedig kényszerzubbonyt köt rád, nehogy magadban és másban is kárt tegyél. Minden hangszer megjárja a maga külön útját, amire érdemes külön-külön odafigyelni, de amikor együtt megszólalnak... Az beledöngöl akár a legkeményebb flaszterbe is. Sok elvont dolgot visznek bele, ami véleményem szerint nem mindíg egyszerű feladat, hogy kellő hatást érjen el. Mindazonáltal ez elég súlyosan az énektémáknak is köszönhető, mely teljesen más dimenziókat nyitnak így meg, mint egy megszokott könnyű anyagnál. Ez nem lett egy egyszerű lemez és ezt szerintem ők is tudják. Sőt! Elég súlyos lett. Sajnálom, hogy nem jutottam el a Dürer-beli lemezbemutatóra. Biztos nagyot ütött. Figyelemre méltó a dob, mivel intelligensen pakolja a témákat a zene alá. Ez is sokat változtat a hangulatokon, mint az ének. A gitár nagyon jól szól, sok erő van benne és néha az füljáratok idegein táncol. A bőgő szinte tökéletes arányban húzódik meg hátul, hogy amikor kell, akkor előre törhessen. Ilyenkor magára vonta a figyelmem, mivel nem alaptémákat kezd ki, hanem törekszik önállóan viselkedni, mint ahogy azt egy basszerosnak kell! Ezt így kell csinálni kérem! Ha stílusra kéne kategorizálnom (amit egyébként nem szeretek) akkor azt mondanám rá Doom és Sludge keverék elvontabb metálba öntve. Hmm. Ez így egy kicsit érdekesnek tűnhet...

Linkek az anyaghoz:

soundcloud :

http://soundcloud.com/madrobots/sets/room-of-the-mad-robots-i-stray 

download :

https://docs.google.com/folder/d/0B169bTR8gf6EbGtaQm1ISDFILWM/edit

Oldalaik:

http://www.roomofthemadrobots.hu

http://www.facebook.com/robotsmad

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr924886997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása