Default style- Alternative style

Burweed - Eyes Down South 2012 Ep

EDS_cover.JPG Burweedplakát.jpg

 Akár hiszitek akár nem, megbontottam egy üveg bort. Azért tettem, mert ez a zene és a jelenlegi hangulat tökéletes harmóniát hozott a számomra. Nagyon tömény, zsúfolt és tartalmas hétvégén estem át, alvás 'lópikula', hétfő hajnali ébredés, aztán meló... Kellően fáradt a testem és 'punnyadt' az elmém. Szerencsés helyzetben vagyok, mert megtehetem, hogy erősítőre tolom a zenét és a kényelmes fotelomban hátrahajthatom a fejem anélkül, hogy bárki megzavarná ezt a meditációmat.

 A Burweed egy Finn zenekar, közel a tengerhez. 2008-ban kezdték el építeni magukat, de nem kapkodnak. Két Ep-jük van. Az elsőn egy gitárossal többen voltak. A 2012-es Eyes Down South egy oxymoron. Képeik ihlettek arra, hogy általuk jellemezzem őket. Mint a tenger: olyan nyugodt, mint amilyen aggresszív. Bár nem vad, mégis tökéletes jellemzője lehet ennek az alkotásnak. Visszhangokkal és egyéb effeltekkel utánozzák az óceán mélyének ritmusát. Teljes mértékben át tudtam adni magam a zenének. Aki ismeri a skadináv zenéket annak nem lesz meglepő az ének, viszont minden másban az lehet. Sok az akusztikus téma, ami belesimul a higgadt defenzívába. Melankólikus, értelmes, kifinomult, érett. Sludge nyomokban hallható, mint az elvontság is. Szerintem meghallgattak néhány Neurosis-t, de nem idegeskednek hozzájuk hasonlóan. Nagyon kellemsen el tudsz szállni és merengeni, ha hasonló hangulatban vagy, mint most én...

burweed.jpg

  Mindenre figyeltek. Jó a hangzás, jók az időzítések és nagyon összhangban van az egész. Egyedinek mondható! Mindkét kislemezt feltették a netre. Bár letölteni nem tudod, de 'rádióként' hallgathatod bármikor, ami felér egy letöltéssel, mivel kedvencek közé helyezve a linkeket akármikor elő tudod venni...

 Aki nemcsak a pörgést, a brutalitást, és a vérhányást szereti, annak nagyon ajánlom! Második hallásra kijönnek a kis finomságok. Ha ezeket észreveszed, akkor már nincs menekvés! Elragad a tenger és vele együtt fogsz mozogni. Néha felcsapsz, majd hullámzol kicsit békésen. A 'hánykolódást' szándékosan hagytam ki...

Linkek ahol eléred a zenét és az infókat róluk:

http://burweed.wordpress.com/music/

http://soundcloud.com/burweed/sets/eyes-down-south/s-cuqrH

burweed.wordpress.com

facebook.com/burweed

Az első kislemezről:

 

 

/Szaki/

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr414581220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása