Default style- Alternative style

Low Gravity - Incarnadine

 

 

Nem tudom, ki hogy van vele, de én néha azért visszasirom a magnetofon kazettás időket. Persze voltak árnyoldalai, de azt azért ne felejtsük el, hogy nem volt mit tenni, végig kellett hallgatni legalább az egyik oldalát a "lemeznek". Aztán, amikor egyre jobban előtérbe került a Compact Disc, már lehetett trackelni. Valami nem tetszett, egyből átnyomtuk a következő dalra és valljuk be néha átsiklottunk ezért néhány gyöngyszemen. Meg sem vártuk, hogy kibontsa magát az adott nóta, már toltuk is el. Az mp3 koráról, már nem is beszélnék...

 A Low Gravity 2012-es lemezét az Incarnadine-t, még végig se trekkeltem, annyira nem hozott lázba. A második tételnél a Satellitenál már inkább átváltottam másik előadóra. A minap úgy adódott, hogy felpattantam a bringára mondván, valamit csak kell sportolni. A lejátszót pedig nem frissitettem és épp ezért csak a Low Gravity maradt rajta, amit még nem hallottam. Mindenki tudja, hogy pont a kerékpáron nem babrál az ember fia a műszaki kütyükkel, legalábbis én nem állok meg azért, hogy kivegyem a zsebemből és nyomogassam össze-vissza a lejátszót.

 

Na ezért hallgattam meg a Low Gravityt. Azóta nem nagyon töröltem ki és ha csak tehetem, mindig belehallgatok. Igaz a második szám azóta se hozott tűzbe és az első is egy nagyon erős Neurosis utánérzés (de még mennyire erős!), de a Blood Fine szétszedi a lelkedet, aztán az agyadat sem kiméli és már-már fizikálisan is megtámad. A Lord Of Time kicsit visszavesz a dühből, de csak azért, hogy a 27 Names újra kizsigereljen, mint a boritón lévő galambok a csajszit. A Deathüg már csak egy laza kis éjszaki levezető gyakorlat, ami szintén odacsapkod a falhoz, amit véreddel festettek vörösre.

Az Incarnadine nagyon jól szól. Dühös és fékevesztett. Számomra az idei év egyik nagy meglepetése, még annak ellenére is, hogy a Satellite még mindig nem jön be. Bár már nem trekkelem tovább, nem bánnám, ha lehagyták volna a lemezről. Ezzel együtt sokan örülnének, ha csak egy ilyen daluk lenne a lemezükön.

Ez itt az arcuk: www.facebook.com/pages/Low-Gravity/141594447121 

Ez itt a campjuk: lowgravity.bandcamp.com/

Itt pedig ingyen hozzáférhettek a 2010-es Ep-hez: lowgravity.bandcamp.com/album/low-gravity-ep

Nagyon szép napot mindenkinek...AMEN!

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr884494975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása