Default style- Alternative style

Solarized - Neanderthal Speedway (1999)

 

Valamelyik nap megint belebotlottam a Solarizedbe és visszatekintettem (hallgattam) - ismét - a múltba. Itt már írtam a New Jersey illetőségű zenekarról. Most sem írhatok mást: 'Jó kis kozmikgrúvi fuzzrock', hozzátenném, hogy baromi jó énekdallamokkal.

 

Találtam még egy split albumot a szintén NJ Solace-vel, akik annak ellenére, hogy ontják az albumokat eddig még csak egyszer szerepeltek nálunk. Talán ők meg tudnák mondani, hogy a

Akik megint sörhöz nyúlnának, azoknak jó fogyasztást! 

 

 

 

get stoned, rázzátok ;)!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr743390311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása