Default style- Alternative style

Treehorn - Heart (2011)

 

A TREEHORN zenekar Szív „Hearth” című albumuk megjelenése kapcsán keresett meg minket. 2008-ban alakultak, azóta sokat játszottak Olaszországban és Franciaországban. Az album 2011 áprilisában jelent meg, nyolc számot tartalmaz, amit negyven percben tár elénk. A lemez hangzása nagyon rendben van, ami nem csoda, mert analóg eszközökkel rögzítették, bár nekem kicsit kacifántos a rögzítés menete, mert hol olasz, hol francia stúdióban rögzítették, végül Chicagóban maszterelték, (de lehet, hogy ez a megfejtés az über megszólaláshoz). Mind a nyolc szám egységesen, de mégis változatosan, hömpölyög végig a lemezen, hallatszik, hogy mind a három zenész ura hangszerének, különösen a dobost emelném ki, ő nagyon megdolgozik a pénzéért. A zene nekem a Tool mezsgyéjén mozog egy stonereseb megfogalmazásban, hasonlóan progresszív ritmusokkal, kevesebb monotonitással és több oldással, ami a Treehornt számomra hallgathatóbbá teszi. Az ének nem dominál a lemezen, ami ennél az elszállósabb, progresszívebb műfajnál megszokott, de ettől függetlenül, Davide Maccagno basszgitáros hangja nagyon rendben van. A lemezborítón én még dolgoztam volna a fiúk helyében, szerintem elég bénára sikeredett, vagy csak nem értem a művészetet. A zenekart azoknak ajánlanám, akik a műfajon belül a technikásabb és nem a dal központú zenét kedvelik.

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr113151130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása