Default style- Alternative style

Fiatalok!!!

Előszőr is egy quizz kérdéssel nyitnám a sort: Aki felismeri, hogy a képen az ajtó mellett, az a kék színű bicaj milyen márka és típus, azok közt kisorsolunk egy "sőrunicum" egységcsomagot.

  Egyébiránt a Cut The Crap egy fiatal magyar brigád. Igaz, hogy nem feltétlenül a stoner szintér élharcosai, mivel magukat Progressive Modern Rapcore-nak nevezik, de azért kiemelkedően jól állnak hozzá a zenéhez. Most jöttek ki egy EP-vel, amit itt le is tudtok tölteni és még más egyéb információhoz is hozzájuthattok.

  Azért is szimpatikus, amit csinálnak, mert én pont ez a korosztály voltam, amikor ilyenfajta zenéket hallgattam. A hangzás nem kiemelkedő, de csak azt mondhatom, hogy náluk profibbnak mondott zenészek jönnek elő a szarabbnál szarabb hangzásokkal. Úgyhogy nincs szégyenkezni valójuk emiatt, sőt... Sajnos ebben a stílusban elszállt felettem az idő, nem vagyok képben a mai rapcore bandákkal.

  Ezek a budapesti srácok jól csinálják, amit csinálnak. Igényes jól átnézhető oldaluk van. A zene is rendesen lett elénkrakva, nem csak úgy odavetették. Volna mit keresniük akár még külhonban is.  Én drukkolok nekik, hogy ebből a mai magyar zenei posványból még jobban kiemelkedjenek.

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr992345954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása