Default style- Alternative style

A sikátor mélyéről.

Floodstain :

Slave To The Self Feeding Machine

 

 A holland Floodstain 2000-ben kezdte pályafutását egy Slaves Of Cruise Control című ep-vel,amit aztán még további négy lemez követett,illetve ezzel a 2010-es albummal együtt öt.Stílus tekintetében Southern,Swamp,Stoner és Sludge Metal amit itt hallhatunk.Zenéjükben főleg a Down,a Crowbar és a Pantera hatását lehet fellelni,de van ebben a bandában valami,ami miatt egyéni íze is lesz az egésznek.Felhasználnak ehhez többek között pihentető akusztikázást,grunge-os énekdallamot és Death Metálos tekerésű tébolydát is("The Peace Within").A számok nagy része igazi otromba utcazene,súlyos doomolással,Phil Anselmo szerű üvöltéssel,kiakasztó hangulatú rendőrségi helyszínelés hangbejátszásával("Suicide Bonus"),meg egyéb faszasággal.Két számot azért külön kiemelnék.Az egyik a "The Slumbering Titan Slayer",ami akár a következő Down lemezen is helyet kaphatna.Egy olyan RATM-ra emlékeztető,eltalált riffre alapoz,hogy elöször azt hittem ez a szám valami feldolgozás.A másik megemlítendő darab a hatalmas szigorral lesúlytó "Suicide Pep Rally" című sludge-doom henger.Hogy a faszba találták ki ezt az irdatlan basszustémát?Kurvajó!Egyébként nem csak a hangulat van ezen az albumon rohadtul eltalálva,de a hangmérnök is nagyon jó munkát végzett,mert bivaly módon szólal meg minden egyes hangszer.


Tavaly a The Sign Of The Southern Cross albuma csapott talán hasonlót az orcánkba.

Mindenkinek kötelező!


Tracklist:
1. Deathproof 4:00
2. Ice Pick Lobotomy 5:09
3. Slave To The Self Feeding Machine 5:08
4. The Peace Within 2:14
5. The Slumbering Titan Slayer 7:37
6. Crooked Teeth 4:51
7. Suicide Pep Rally 3:35
8. Suicide Bonus 4:43

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr1002316751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nicodamien · http://stoner.blog.hu/ 2010.09.24. 09:02:59

Kedves Joshibarat Úr! Egyrészt a Jone's -t fel akartam rakni, de mire hazaértem, már felrakta Ön. Másrészt, a Floodstaint is fel akartam rakni, de mire hazaértem a munkából már ezt is felrakta Ön. Legközelebb mi lesz? Meg akarok inni egy sört és mire haza érek, már megitta? Még szerencse, hogy Nőmet már teherbe ejtettem.
Az vigasztal, hogy nagyon jók az ismertetők; jobbak mint amit én kitaláltam. Ráadásul nem kellett nekem késő este a gép mellett baszódnom.
Csak így tovább.

wovbagger 2010.09.25. 09:06:21

hát nemtom. én próbálkoztam vele, eredménytelenül. nálam semmi nem ragadt meg belőle, le is töröltem két hallgatás után.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2010.09.25. 16:25:03

@Nicodamien: :)Már egyébként sem ez volt az első eset,hoy egyszerre akartunk posztolni valamit.Gandhi's unn,Cathedral,Wheelfall,stb.Ja,és kösz a méltató szavakat,igyekszem.

Abban azért nem vagyok biztos,hogy jobbak az írásaim mint amit te kitaláltál.Azért kiváncsi lettem volna rájuk,biztos megint huggyoztam volna a röhögéstől.
süti beállítások módosítása