Default style- Alternative style

Easy?

Queen Elephantine - Surya (2010)

 

 

A QE idei anyagáról sok helyen olvastam, hogy doom, stonerdoom. Én semmiféle büntetést nem érzek benne, vagy írok egy példát: keveseknek sikerült még eddig kongákkal és szitárokkal doomot játszani, a QE-nek sem, de lehet, hogy csak azért nem, mert nem ez volt a céljuk. Lassúnak lassú, az biztos, bár nézőpont kérdése. Szóval egyezzünk ki valami psychedelic keleti stoner utazásban, ami néha beborul. Talán jobban is illene az elszpészesedett (tán elfogyott a finom alkohol? - viszont kezd ragadni már a határban a gandzsa) themotherroad.blog.hu-ra, mint ide, de ez most már mindegy. Esetleg még megmacskásodva is kellemes hallgatnivaló, de az biztos, hogy egy pár füstölővel, falvédővel, babzsákkal, mécsesekkel. esős öszi estéken remek hallgatnivaló, relaxáló, amolyan lánclevedlő zene. Nagy, baráti beszélgetések remek hangulatteremtője, főleg ha egyedül vagy. Persze, ha bekapcsolod a netet már nem is vagy egyedül, és ez szomorú, hogy lassan már csak így érintkezünk, de ez egy más téma kéremszépen.

Szóval elmélkedős anyag ez, ha vokális produktum felüti a fejét, az is inkább kántálós, vagy hogy stílusnál maradjunk mantrás. Egyébként Surya a fő napistenség a Hindu vallásban.

Get stoned!

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr892254037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2010.08.29. 08:14:54

Hát bakker olyanokat röhögtem hangosan ezeken a dumákon mint az állat."Nagy, baráti beszélgetések remek hangulatteremtője, főleg ha egyedül vagy."A lemezt meg jóhogy letöltöm.Biztos fasza muzsika.

jószívvel 2010.08.30. 14:59:39

aszittem van új QE, erre ez már megvan vagy egy éve csakbennről :) kibaszott jó amúgy.

Nicodamien · http://stoner.blog.hu/ 2010.08.30. 19:14:15

Már lassan egy hónapja se netem, se gépem, mégis reagál nom kell. Szerintem ez a blogolás nem egy olyan verseny, ahol mindíg a legújabb albumokat kell kirakni. A QE lemeze se tegnap jött, hanem valamikor az év elején, legalábbis én így tudom, de ha mégsem, akkor is ez a legújabb, mivel azóta nem adtak ki semmit... De tény, hogy überfasza!

jószívvel 2010.08.31. 08:35:00

mondtam én hogy verseny? nem. akkor meg? annyit mondtam, hogy elkezdtem letölteni örömömben, de feleslegesen. az azért megnyugtató, hogy ennyire lelkiismeretesek vagytok. meg, hogy ha verseny lenne, nyertünk volna.

Nicodamien · http://stoner.blog.hu/ 2010.09.01. 17:53:13

Akkor ól rájt...
Hallgasson mindenki zenét.
süti beállítások módosítása