Default style- Alternative style

Nagy

Big Game Hunt - Goliath

 

 

Na, végre sikerült ráakadnom egy jó kis ökölrázós, stoner/southern rock cuccosra, amit vélhetően még nem postolt senki zenei blogon szép, de lassan lakhatatlanná váló Hazánkban. A hangzás faszányosan morgós, horzsol a szánd. Nekem mindenképpen a New Orleansi vonal jut eszembe, a Down, de inkább a Floodgate. Valószínűleg a páratlan ének miatt. Hatásaik közt említik, az összes olyan bandát, amit szeretünk és posztolunk: kyuss, clutch, black sabbath, led zeppelin, fu manchu, mastadon, queens of the stone age, kiss, pantera, monster magnet, primus, corrosion of conformit. Ezen zenakrok cd-it vinném egy lakatlan szigetre én is, vagy legalábbis egy laptopot mobilnettel (van olyan amelyik működik is?). Hát ezzel kb. elárultam, a zenét, nekem az ének hol floodgate, hol clutch, hol pantera az meg nem szar nem? 16 megunhatatlan szám, mely körbejárja, kivesézi ezt a stílust!

Egyébként Kanadaiak, ez a második albumuk, az első az Istenek whiskey-t isznak néven fut. remélem kedvet csináltam hozzá! 

Get Stoned!

http://www.myspace.com/biggamehunt

 

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr521979606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2010.05.10. 13:20:47

Ezen egyébként én is gondolkodtam,hogy kirakjam-e.Elég fasza muzsika.
süti beállítások módosítása