Default style- Alternative style

Iza ajándéka

 Az úgy történt, hogy valamikor  régen lehúztam a netről az Isabelle's Gift American Idle albumát. Aztán ez is úgy járt, mint a többi tucat stoner banda közé elkönyvelt brigád; egyszeri meghallgatás után félre tettem. Valahogy úgy alakult, hogy amíg folyamatosan mentettem le DVD-re a fölösleget, (mert letörölni nem szabad semmit; meglegyen), addig ez az album a mai napig rajtafelejtődött a vinyón.

  A minap eldöntöttem, hogy ezt is lementem a következő DVD-re, de elötte meghallgatom. Hááát nagyon jól tettem, mert valahogy a csillagok állása kedvezően alakult számukra, ugyanis megkedveltem a zenekart.

 Nagyon kellemes, hangulatos kis muzsikát adnak elő a srácok. Viszonylag régi bandáról van szó, ez pedig 2006-os lemezük. A dalok változatosak, megjegyezhető, dallamos refrénekkel, gyilkos gitárhangzással. Bringázás, futás közben, esetleg őszi bográcsozáshoz és az elengedhetetlen sörunicum kombóhoz.

 Esetleg, ha valakinek megvan a többi album azt a kommentek között várom és megköszönöm.

 Get Stoned!

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr1001416340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása