Default style- Alternative style

Talján stonerek (ízelítő)


Na, van ilyen is, nem is egy. Szétnéztem az olasz fronton és meglepődtem...

 

Veracrash - 11:11 (2009)

 

 

 

Először is a milánói csapat debütáló albumát hallgattam meg, elmondásuk szerint 'psychedelic post apocalypse rock'. Hát le a kalappal, fel a kalappal, le a kalappal... Valamiért az itáliai qotsa-nak nevezik őket. Annyiban igaz, hogy az énekes sűrűn énekel ebben a 'stílusban', leginkább JH féleképp, de nem mindig. A hangulat hasonló néha, kedélyborzolás (lsd. Deftones-os kicsit) van főleg, mély (érzelmű) melódiák. Szerintem  sokkal több ez az album, mint kópia, másolás, nem más ez inkább csak átérzés, hangulat, a következő lemezre elmúlik. A Russian Rulett c. szerzeményben, ha jól hallom csaj énekel, zseniális, ahogy az egész album az. Külön élmény számomra, hogy az "IWRYB"-n (ami valójában nem csak egy kúl blog, hanem egy kisváros) még nem postolták a cuccost, úgyhogy Jószívvel sem fog kommentezni ide, legalább is nem a  megszokott ctrl+c-ctrl+v dumával: "...már májusban posztoltam, és...".

 

Oak's Mary - Mathilda (2009)

 

 

 

A második induló ízlés kérdése, nálam második. A hangzás olyan, mint akiknek kilopták az erősítőjükből a csövek egy részét, de legalábbis a fuzzpedált elhagyták. Olyan BBjörk, MMagnet szoftosan,  meg pop-rock, szóval rock óvatosban, lazán.  Pici southern, country buzizás (Nem én találtam ki a szót, hanem Reggie Hammond - 48 óra.) érzelmeskedés stb. Biztosan lesz, akinek ez jön be inkább. Régi (be nem gyógyuló) vágás, letisztultság, elsőpickupszóló, sémák, ahogy kell, rokk.

Meghát get stoned!

Kezeket a sörökre, dudákra stb. jön a hé7vége.

stoner, stonerrock, stoner rock, stoner blog, stonerblog, stonerrock blog, stoner rock blog, stonerrockblog, stoner metal, stonermetal, space rock, spacerock, sludge, sludgerock, sludge rock, southern, southernrock, southern rock, magyar bandák, doom, doom metal, doommetal

 

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr341388596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nicodamien · http://stoner.blog.hu/ 2009.09.18. 06:37:26

A Tölgy Mária Matilda nekem egy kicsit nyugis, bár minőségi album. A Veracrasht most fogom hallgatni.
süti beállítások módosítása