Default style- Alternative style

"Újra itt a nyár..."

  Ne reménykedjetek, nem vesztem el. Egy jó másfél hetes pihenő után újra terrorizállak benneteket. Rengeteg ujdonsággal találkoztam, amikor hazajöttem. Többek között aminek nagyon örültem - és remélem nektek se gond -az az, hogy blogolás közben szól a zene. Igen, Ricsibácsi rádiót rittyentett ide nekünk. Köszönjük.

  Most azonban jöjjön az elkerülhetetlen. Galactus 77 a játék neve. Kanadai srácok csinálják és nem is rosszul. 2001-ben megjelent az első demójuk, aztán 2004-ben jött a debut:Empire Of The Eye. Szerintem ölég gyenguszra sikerült. Lassú, doom szerű zenét tartalmaz, ráadásul ötlettelen, szar hangzású.

 Úgy vélem, hogy erre rájöttek ők is. Négy kerek esztendőre leültek és összehozták a Nine Mile Woods -ot. Azt kell mondanom, nem ártott meg nekik ez a négy év. Egy kicsit begyorsultak és ez nagyon jót tett a lemeznek. Sokan azt írják a csapatról, hogy Doom-ban utaznak. Való igaz, hogy néhány szám rettentően doomos, de a lemez zömét a "Suturájdos" Entombedre hajazó darabok alkotják. Itt kéremszépen igazi bugizós Death'N'Roll dübörög. Akinek füle van, hallja meg...

 Számokat külön-külön nem szeretnék kiemelni, mert semmi értelme nem lenne. A lemez nagyon egységes képet mutat. Rögtön az elején letépi a fejed és alemez végére akkurátusan kicsontoz, kibelez, torzót készít a még megmaradt salakból.

 Akinek tetszett a Kalas, a Gorfest, annak ez a banda is tetszeni fog, ezt ígérhetem.

 Get Stoned!

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr111330802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2009.08.22. 21:57:17

A "Nine mile woods"-ot már hallottam régebben,csak már nem nagyon emlékszem rá,úgyhogy most le is szedem.Thanx,amúgy fasza az ajánló,jókat kacagtam rajta.

Rico RokkaRolla · http://stoner.blog.hu/ 2009.08.24. 21:27:52

sajnos a lejátszóval valami ország és licenc problémák vannak, talán megjavul...

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2009.08.25. 08:57:09

@Rico RokkaRolla: Nézd meg a maileteket,küldtem üzenetet ezügyben.

Rico RokkaRolla · http://stoner.blog.hu/ 2009.08.26. 09:58:35

@joshibarat: nem hiszem, hogy az lenne a probléma, hogy a saját ízlésemre formáltam (ezt fel is ajánlja a lejátszó szerkesztő) és a hely igény miatt megváltoztattam a lejátszó méretét, mert működött vagy egy hétig rendesen, tehát ez nem lehet baj. inkább valami szerzői jogvédelem vagy ilyesmi, mert azt írja, hogy az én országomban licenc miatt nem elérhető. mindegyj, köszi a linket, kipróbálom majd ezt a lejátszót is!

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2009.08.26. 16:48:53

@Rico RokkaRolla: Én úgy értettem,hogy amihez linket küldtem,annak a lejátszóival biztos nem lesznek licensz problémák,viszont nem biztos,hogy a saját ízlésedre lehet majd formálni a őket.
süti beállítások módosítása