Default style- Alternative style

SonOfaBitch Buli

Viper Room 2009.07.11. 1/2 10-kor.

stoner, stonerrock, stoner rock, stoner blog, stonerblog, stonerrock blog, stoner rock blog, stonerrockblog, stoner metal, stonermetal, space rock, spacerock, sludge, sludgerock, sludge rock, southern, southernrock, southern rock, magyar bandák, doom, doom metal, doommetal

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr321240256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imrus123 2009.07.11. 17:22:40

Köszi!
Gyertek mindenképpen!
:-)

Rico RokkaRolla · http://stoner.blog.hu/ 2009.07.11. 19:34:50

mennék is, ha g mindig vidéken.nem lennék mé

imrus123 2009.07.12. 11:48:48

Rico!
Tegnap ötleteltünk a zenekarral!
Kitaláltunk valamit!
Hova tudok neked mail-t írni?
Semmi extra, stoner blog-os bálról lenne szó (asszem volt már ilyen igaz?), csak mi lenne, ha zenekarok is fellépnének?
Nem tudom van-e kedvetek ilyesmihez.....Köszi!

Imi \ SonOfaBitch

Nicodamien · http://stoner.blog.hu/ 2009.07.12. 11:58:30

Szeva Imi!
Gondolkoztunk már párszor ilyen eseményről, sőt én már elkezdtem helyeket keresni hozzá. Van már ötlet, de egyenlőre csak ötlet. Zenekar ötletek is lennének, de ezt szerintem jobb lenne személyesen is átbeszélni egy sörunicum mellett.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2009.07.12. 13:01:58

@imrus123: @Nicodamien: Szerintem kurvajó ötlet,csak tényleg olyan időpontot kéne kifogni,hogy sokan el tudjunk menni.

imrus123 2009.07.12. 13:50:29

Na! Ez fasza!
Jó lenne még a nyáron, nem?
Nem tudom, hol kellene, mikor pontosan, és azt sem, hogy mely zenekarokat látnátok szívesen, de szerintem jó lenne.
Meghírdetni, mint valami "sztónertalálkozó", vagy tudom is én, faszán reklámozni, itt-ott, valami belvárosi helyen....(trafó?)
Elkezdjek keresni helyet, meg időpontot?
Küldjetek e-mailt az imrus123@freemail.hu-ra és tényleg akkor MEG KELL CSINÁLNI!!! :-)

Sziasztok!

Nicodamien · http://stoner.blog.hu/ 2009.07.12. 13:58:46

Imi!
A kérdés az az, hogy belépős bulit szeretnél csinyáni ( koncert), vagy csak ilyen baráti találkozót, sok-sok jammeléssel?
Ha a belvárosban akarsz valamit, annak bérlrti díjja van, fogyasztás stb.stb...
Ha viszont azt mondjuk, hogy Bp-hez közel, az "erdö szélén", akkor viszont generátort kell szerezni, ami ugyan pénzbe kerül, de az italt-ételet magad hozhatod.
Mindenképpen össze kell dobni fejenként 2000-3000 forintot, de szerintem ez nem nagy ár egy Stonerbuliért
.

imrus123 2009.07.12. 14:58:01

@Nicodamien: Teljesen igazad van.
A zenekarom másik 2 tagja, már 4szer (vagy 5ször, nem tudom) csinált felsztivált, 30-40 ember volt, valahol Matfű környékén.....Nem tudom pontosan merre, valami tó, vagy mi mellett. Ment a bogrács, meg szólt a zene, ilyesmi.
Beszéltünk róla, hogy pár zenekart kellene szervezni, aztán ki a természetbe, de a "generátor probléma", az mindig meghiúsította.
Ti tudtok szerezni?
Mert mi nem, de csakis emiatt helyeztem előtérbe inkább a belvárosi bulit, de benne vagyok minden mókában!

imrus123 2009.07.12. 16:12:48

DE!
Támadt egy fasza ötletem!
A Karolina úton próbálunk (Villányin a 61es villamos karolina úti megállójától 100 méterre), és mivel nagy a hely, meg előtte-utána sőt közben is álltalában átjáróház van, haverok jönnek mennek, sörözés, trombita, megadom majd a következő próba idejét és akkor egy nyilvános jam keretében, meg lehetne ezt beszélni.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2009.07.12. 17:43:01

@imrus123: @Nicodamien: A vidéki,bográcsolós,jammelős dolog elég szimpatikusan hangzik,a pesti/klubos megoldás már kevésbé.

Rico RokkaRolla · http://stoner.blog.hu/ 2009.07.12. 17:54:45

na, kezdődik megint! 8]
mit szólnátok a pl. csillaghegyi kőbányához? kétszer voltam ott a hegy tetején egy katlan (tehát körbezárt) sziklafalak(rokk), csillagos ég stb. egyik alkalommal egy ismerős(ök, mert ikrek) bulija volt, és ha jól emlékszem voltak generátorok is. persze ez abszolút il legális.

már az előző bulit is eredetileg úgy képzeltem, hogy esetleg zenekarokkal.

próbaterem jó ötlet.

neten nem vagytok fennt?

imrus123 2009.07.12. 18:58:24

@Rico RokkaRolla: Nem vagyunk fent, nem akarunk myspace oldalt, olyan embert keresünk, aki összerakna nekünk egy egyszerű fasza honlapot, mi nem értünk hozzá, nem tudtok valakit?
Próbatermet akkor megdumáljuk!
Meg akkor személyesen a generátor bulit is!

Nicodamien · http://stoner.blog.hu/ 2009.07.12. 20:50:27

Épp az imént beszéltem Joe barátunkkal, ő tudna szerezni generátort, szinte inygyé.
A próbatermi dolog se rossz, hej!!
Úgy tudom, hogy Rico pénteken jön Pestre, én este nyócig dolgozok, utána leülhetnénk egy sörre, megbeszélni a buli állását, hm?!
Egyébként mrre van Matfű?

Nicodamien · http://stoner.blog.hu/ 2009.07.12. 20:55:38

Ha Martfűről beszéltek, szerintem az is príma hely lenne.
mrre? ez kész agyrém. Az a sok pia elveszi az ember írástudatlanságát!

Rico RokkaRolla · http://stoner.blog.hu/ 2009.07.12. 21:33:00

@imrus123: egyszerűbb honlapot tudok készíteni, ezt is én csináltam (itt csak a stílusát).

@Nicodamien: Ha Joe tud generátort az fasza, gondolom örült a vasárnap esti telefonodnak.

Rico RokkaRolla · http://stoner.blog.hu/ 2009.07.12. 21:34:42

@imrus123: Ja, a Stonerrockblogos flash hirdetést (oldalt) is én követtem el, persze elég egyszerű, de egy este alatt.

imrus123 2009.07.13. 19:43:29

@Rico RokkaRolla: ez fasza Te!
:-)
úgy néz ki pénteken próbálunk este, vagy szombaton este, kinek mikor jó, mert még nem tudom, nem kérdeztem körbe.
várunk titeket is és ott akkor mindcent megdumálunk!
generátort, partit, honlapot, mindent!
előre is köszi, hogy foglalkoztok a dologgal, a zenénk meg szeritem tuti tetszeni fog!
Sziasztok, még írok, ha tudok konkrétat!

wovbagger 2009.07.17. 11:35:33

nico, írtam mélt a bállal kapcsolatban délelőtt.
ma du kettőtől vasárnap estig nem leszek gépnél.
süti beállítások módosítása