Default style- Alternative style

Gas Giant - Pleasant Journey In Heavy Tunes

 Szevasztok! Annyit tudok a dán Gas Giant hordáról, hogy Dánok. Na meg azt, hogy két lemezük megvan nekem is. Megpróbáltam utánuk nézni, de számomra csak annyi jött le, hogy valami kultikus banda lehet. Rengeteg ellentmondásos info kering róluk a neten, de amiben megegyeznek többen is az az, hogy az Oresund Space Collective belőlük állt össze. Ennyi. Esetleg, valaki többet tud írja meg.

A Pleasant Journey... album nagyon jól sikerült kis darab.Nem emelnék ki számokat, mert nem nagyon lehet. Baromi egybe van az egész, egyenletesen OK. Nagyon furcsa a zenéjük, amit csak tudnak, torzítanak. Amit torzítanak, azt lehangolják és ahol lehetne némi nyugi, oda bleraknak kluttyogást, zizegést, vartyogást. Így elsőre ez nagyon töménynek hangzik, pedig a végeredmény egy nagyon feelinges, zakatoló rock'n'roll halmaz. Néha táncolható, néha súlyos, néha pedig elszállós.

 Azért raktam ide őket, mert érdemes velük megismerkedni. Szerintem aki szereti a torzitott, lehangolt zenéket Stonerbe oltva az szeretni fogja.

 Get Stoned!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr87894276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chino the Hero 2009.01.22. 19:08:48

Zseniális zenekar,de nekem a legnagyobb kedvencem tőlük nem is ez,hanem a "Mana" album.Én azzal ismertem meg őket.Az a lemez egy igazi stoner alapmű!

Nicodamien · http://stoner.blog.hu/ 2009.01.22. 19:57:37

Egyetértek veled, bár én azt mondanám, mindkét anyag alap a Stoner zene megismeréséhez. Azért ezt az albumot ismertettem mégis, mert ennél zajosabb rokkot, ami még táncolhatóan élvezhető is nem nsokat hallottam.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2009.01.24. 19:45:54

Chino:Én is csak ezt az egyet hallottam,de felkeltetted az érdeklődésemet ezzel a Mana-val rendesen.Mindenesetre erről az egyes track a favorit nálam.Csakbennhajóéktól szedtem le még régeben és szerintem ez egy ilyen Kyuss mai verziója.

Chino the Hero 2009.01.25. 17:14:40

Érdemes is meghallgatnod a "Mana"-t,mert sztem ha pszichedelikus stonerről van szó,annál nincs is jobb,leszámítva talán a Monster Magnet "Dopes To Infinity" c. alapművét.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2009.01.25. 18:39:00

Ha pszichedeliáról van szó nekem a Colour Haze a kedvencem.A közeljövőben valószínüleg feldobom sajátblogra.Majd nézzetek át, mostanában gyógyítgattam rajta rengeteget,hogy szalonképes legyen.Nicoval már értekeztem róla,hogy mielött felrakok valamit,elötte egyeztetek veletek.

StonerVaszics · http://stoner.blog.hu/ 2009.01.26. 19:15:46

Hali Chino!

Nem tudnád felrakni a "Mana"-t? Kersetem több helyen, de nem találtam, és nagyon kíváncsivá tettetek.
süti beállítások módosítása