Default style- Alternative style

Érdekesség gyűjtőknek, barátoknak

Talán kevesen tudják, hogy a Born 33 elődzenekara a Bastard volt. Ez az 1996-os demo csak kazettán jelent meg, ezért bedigitalizáltattam és kicsit próbáltam pofozni a hangzáson, amennyit lehetett. Küldöm az érdeklődőknek, barátoknak és azoknak akiknek már elkopott a kazijuk.

RRR <|-_°|> RRR


 

Felállás: Szanyi Gábor - Ének, Danis Gábor - Bassz, Bacsa Gábor - gitár (szóló 1., 3., 4., 5. számban), Donka Richárd - gitár (szóló 2., 4. számban), Szamos Imre - Dobok.

Letöltés

¡Get Stoned! ¡Stay Tuned!

stoner, stonerrock, stoner rock, stoner blog, stonerblog, stonerrock blog, stoner rock blog, stonerrockblog, stoner metal, stonermetal, space rock, spacerock, sludge, sludgerock, sludge rock, southern, southernrock, southern rock, magyar bandák, doom

A bejegyzés trackback címe:

https://stoner.blog.hu/api/trackback/id/tr58797393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mordax 2008.12.01. 14:59:09

Na végre, waze! Már aszittem sose lessz meg normálisan! Born33-at is lécci!

Köszi!

Mordax

Sex, fagyi rock 'n' roll!!

Mordax 2008.12.01. 15:00:59

Ja, Juteszembe! Víper Sznepper esetleg nincs?

Rico RokkaRolla · http://stoner.blog.hu/ 2008.12.04. 09:40:56

whipper-snapper-em sajnos nincs, vagy csak elő kellene bányászni, idővel, born 33 tudtommal van fent a neten, füst.örvény is meg a dieselvizio is, ha nem találod felteszem.

Tomtattoo 2011.01.25. 13:31:24

Hehe, kicsit nosztalgiaztam. Sajnos a kazettam mar nincs meg, leven kazettas magnom sincs mar, de ha meglenne az egesz anyag, bedigizve, halas lennek erte, ha eljuttatnad valahogyan. Udv Zana

Tomtattoo 2011.01.25. 13:32:14

Ugyanis a mellekelt linken mindossze egyetlen nota van, vagy csak en benaztam?

Rico RokkaRolla · http://stoner.blog.hu/ 2011.01.25. 13:58:26

persze feltöltöm, aztán küldöm a linket. a feltöltés már elég régi, lehet, hogy halott a link, de akkor egy nótát se tudnál letölteni. szóval nem értem. küldj már ide egy privát email címet aztán majd én is privátban küldök: stoner.hu@gmail.com
süti beállítások módosítása